Kamerbrief diverse onderwerpen funderend onderwijs en lerarenbeleid
Minister Slob informeert de Tweede Kamer over de uitvoering van diverse moties en toezeggingen op het gebied van het funderend onderwijs en het lerarenbeleid. Ook gaat hij in op een aantal beleidsontwikkelingen op deze terreinen.
Bijlagen
-
Brief College voor Toetsen en Examens herkansingen staatsexamen
Het College voor Toetsen en Examens meldt dat het niet mogelijk is om ook leerlingen die staatsexamen doen alleen voor een ...
-
Samenvatting resultaten monitor ‘Noodopvang en Kinderen, leerlingen en studenten in een kwetsbare positie’ gedurende COVID-19 maatregelen (week 16 t/m 24)
Overzicht van de belangrijkste bevindingen en trends rondom de noodopvang van kinderen van ouders/verzorgers in cruciale beroepen ...
-
Rapport monitor LOB 2019-2020
Onderzoek naar de activiteiten voor loopbaanoriëntatie en -begeleiding (LOB) in scholen voor voortgezet onderwijs en middelbaar ...
-
Rapport Monitor LOB 2020 (publieksversie)
Onderzoek naar de activiteiten voor loopbaanoriëntatie en -begeleiding (LOB) in scholen voor voortgezet onderwijs en middelbaar ...
-
TALIS 2018 Results (Volume II): Teachers and School Leaders as Valued Professionals
De Teaching and Learning International Survey (TALIS) is een internationaal, grootschalig onderzoek naar leraren, schoolleiders ...
-
Samenvatting Nederlandse resultaten TALIS 2018
Samenvatting van de bevindingen voor Nederland uit de Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2018. TALIS is een ...
-
Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2018: Nationaal rapport basisonderwijs
Onderzoek naar de leer- en werkomstandigheden van leraren en schoolleiders in het basisonderwijs.
-
Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2018: Nationaal rapport voortgezet onderwijs
Onderzoek naar de leer- en werkomstandigheden van leraren en schoolleiders in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.
-
Infographic TALIS 2018
Grafische samenvatting van een aantal resultaten van de Teaching and Learning International Survey (TALIS) 2018.