Themaonderzoek Doelbereik Lokale Educatieve Agenda
In het rapport beschrijft de Inspectie van het Onderwijs hoe gemeenten de wettelijke eis uitvoeren van een jaarlijks overleg met schoolbesturen en kinderopvangorganisaties over het tegengaan van kansenongelijkheid in het onderwijs.
Bijlagen
-
Inventarisatie naar de praktijk en behoefte aan informatieoverdracht voor een doorlopende ontwikkellijn 0-12 jaar
Het rapport bevat de resultaten van een nader onderzoek naar de informatieoverdracht tussen voorschoolse en buitenschoolse ...
-
Samenwerken aan kwaliteit en kansen voor kinderen
Het rapport bevat onderzoeksresultaten en aanbevelingen voor het verbeteren van het (gemeentelijk) toezicht op voorschoolse en ...
-
Kwaliteit van voor- en vroegschoolse educatie in Nederland
Het rapport bevat een meting van de kwaliteit van voorschoolse en vroegschoolse educatie in Nederland in 2019.
-
Voortgang, vormgeving en effecten van de invoering van 960 uur voorschoolse educatie
De infographic geeft de resultaten weer van de gemeenten bij de invoering van 960 uur voorschoolse educatie.
-
Voortgang, vormgeving en effecten van de invoering van 960 uur voorschoolse educatie
De infographic geeft de resultaten weer van het implementatieonderzoek uit de Monitor Implementatie en besteding GOAB.
-
Technische rapportage Meting VVE 2019
Het technische rapport bevat een verantwoording van de manier van gegevensverzameling en de analyse van data uit het rapport ...
-
Kamerbrief onderwijsachterstandenbeleid
Minister Slob informeert de Tweede Kamer over de 1e uitkomsten van 2 onderzoeken uit het meerjarig monitorings- en ...
-
Goede praktijkvoorbeelden van 960 uur voorschoolse educatie
Het rapport is een bBijlage bij de Monitor Implementatie en besteding GOAB. Het beschrijft 10 goede praktijkvoorbeelden van 960 ...
-
Monitor Implementatie en besteding gemeentelijk onderwijsachterstandenbeleid
Het rapport bevat de resultaten van meting 1:voortgang, vormgeving en effecten van de invoering van 960 uur voorschoolse educatie.