Kamerbrief over monitoring voedingsreclame gericht op kinderen
Staatssecretaris Van Rijn (VWS) stuurt de Tweede Kamer het rapport ‘Voedingsreclame gericht op kinderen’ en bijbehorende deelrapportages.
Bijlagen
-
Voedingsreclame gericht op kinderen
In opdracht van het ministerie van VWS is onderzocht in hoeverre voedingsmerken kinderen t/m 12 jaar bereiken in verschillende...
-
Voedingsreclame gericht op kinderen - Deelrapportage mediascan
In deze deelrapportage worden inzichten beschreven op basis van kwantitatief onderzoek onder ouders.
-
Voedingsreclame gericht op kinderen - Deelrapportage Deskresearch & Expertinterviews
In deze deelrapportage worden inzichten beschreven in mediagebruik en reclameperceptie op basis van expertinterviews en...
-
Voedingsreclame gericht op kinderen - Deelrapportage Kidsbril & Buddy Onderzoek
In deze deelrapportage worden inzichten beschreven op basis van observaties van en gesprekken met kinderen (Buddy onderzoek) en...
-
Voedingsreclame gericht op kinderen - Deelrapportage kinderdagverblijven en overdekte speelparadijzen
In dit deelonderzoek staat het volgende doel centraal: inzicht geven in de wijze waarop de voedingsmiddelenindustrie aanwezig...
-
Voedingsreclame gericht op kinderen - Deelrapportage adscan & supermarktscan
In deze deelrapportage worden inzichten beschreven op basis van een online ad scan en een supermarktscan.
-
Voedingsreclame gericht op kinderen - Deelrapportage primair onderwijs
In opdracht van het ministerie van VWS heeft Youngworks onderzoek onder schooldirecteuren in het primair onderwijs verricht....