Kamerbrief betreffende Voortgang Herziening Interbestuurlijk Toezicht en aangepaste planning
In het Algemeen Overleg met de Vaste Commissie voor BZK over dienstverlening en interbestuurlijke administratieve lasten van 10 maart 2010 was de voortgangsrapportage Herziening Interbestuurlijk Toezicht van 16 november 2009 (Kamerstuknummer 32 123-VII-27) een van de agendapunten.
Tijdens de behandeling van dit agendapunt heb ik toegezegd een aangepaste planning naar de Kamer te zenden welke u hieronder aantreft. De planning loopt tot eind 2011 en de verschillende onderdelen zijn per project gegroepeerd. Een schematisch overzicht van de aangepaste planning treft u als bijlage bij deze brief aan. Voor een inhoudelijke omschrijving van de verschillende projecten verwijs ik naar het Uitvoeringsplan Herziening Interbestuurlijk Toezicht dat in het voorjaar van 2009 aan de Kamer is aangeboden (Kamerstuknummer 32 700-VII-72). Onderstaand geef ik tevens kort de actuele stand van zaken aan.