P-Direkt kiest Genesys voor leveren contactcentersoftware

Typen op toetsenbord

P-Direkt, de HR-dienstverlener van de ministeries en onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, kiest Genesys voor het leveren van de software voor haar contactcenter. Genesys is gekozen uit drie leveranciers. Het contract dat onlangs is getekend, heeft een looptijd van 4 jaar. Met de aanbesteding is een bedrag gemoeid van circa 300.000 euro, inclusief het beheer van de hardware.

Genesys biedt een geïntegreerd pakket van oplossingen die de operationele processen in het contactcenter ondersteunen.

P-Direkt verzorgt voor de ministeries de personeels- en salarisadministratie van ruim 120.000 eindgebruikers. Sinds de start in 2006 biedt P-Direkt aan steeds meer medewerkers geüniformeerde en innovatieve dienstverlening voor de afhandeling van alle geautomatiseerde personele processen. P-Direkt wil hiermee de efficiency en kwaliteit van HR-functies versterken, om zo de organisatie van de rijksdienst te verbeteren.