Congres 'Aanstekelijk klantgericht' over servicenormen en publieke dienstverlening

Kwaliteitshandvesten 2009

Wilt u uw dienstverlening verbeteren? En wilt u alles weten over hoe klantgericht te handelen? Kom op donderdagmiddag 29 oktober 2009 naar de Doelen in Rotterdam voor het congres 'Aanstekelijk klantgericht'. Voor nieuwe inzichten en andere geluiden. Deze dag wordt de ‘Prijs voor het beste Kwaliteitshandvest' voor een tweede maal uitgereikt.

Naast een plenair programma met onder andere de uitreiking van de Prijs van het beste Kwaliteitshandvest 2009, beschikbaar gesteld door Staatssecretaris Bijleveld en een presentatie van overtuigings- en stemdeskundige Pacelle van Goethem is er keuze uit 10 interactieve workshops. Veel presentaties van potentiële prijswinnaars en veelgevraagde trainers met praktijkervaring in bejegening van klanten. Want excellente dienstverlening is naast snel en efficiënt ook vriendelijk en hulpvaardig.

Kom, kijk, luister en beleef dé actieve klantgerichtheidsmiddag voor
dienstverlenend Nederland. Op 29 oktober 2009 komen in Rotterdam circa 500 geïnteresseerden samen uit alle delen van de publieke sector. Een plek om te netwerken en te discussiëren, maar vooral om kennis op te doen en van elkaar te leren.

Voor wie
Een congres voor bestuur, management en communicatie- en kwaliteitsmedewerkers bij de gehele overheid: gemeenten, provincies, ministeries, uitvoeringsorganisaties, zorg, politie en waterschappen.

Wanneer donderdag 29 oktober 11.45 uur – 17.00 uur
Waar Willem Burger Kwartier, De Doelen Rotterdam
Onderwerp Servicenormen en klantgerichte publieke dienstverlening
Aanmelding vanaf 4 september 2009 via de website
Kosten Deelname is gratis

Organisatie
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken, Burgerlink, de VNG en de Handvestgroep Publiek Verantwoorden organiseren gezamenlijk het congres en de prijs voor het beste kwaliteitshandvest 2009. Het programma Kwaliteitshandvesten is een programma van het ministerie van BZK dat is ondergebracht bij ICTU/Burgerlink.