Grootste Belgische kortingensite lanceert online community
Solden.be stelt consument centraal en legt fundament om online shoppen goedkoper en transparanter te maken.
ANTWERPEN, 20170301 -- Consumenten hebben het steeds meer voor het zeggen bij online shoppen. In het huidige digitale tijdperk volgt de ene online ontwikkeling de andere razendsnel op en daarmee blijven de wensen van gebruikers ook groeien. Het grootste kortingenplatform van België, Solden.be, lanceert 15 maart een nieuwe online community om online shoppers zoveel mogelijk tegemoet te komen.
Of het nu om kleding gaat, een vliegreis of om de nieuwste elektronicaproducten, bij Solden.be wordt 365 dagen per jaar gezocht naar de beste deals. Toch wilden zij meer zijn dan enkel een doorgeefluik van de beste kortingscodes. Zo ontstond het idee om een online community te scheppen met online shoppers als middelpunt. Het platform biedt geen product aan, maar creëert een betaalbare en toereikende lifestyle voor online koopjesjagers.
Elk lid van de community kan stemmen op deals die online staan en zo kun je als gebruiker snel de best beoordeelde deals terugvinden op Solden.be. Heb je het gevoel dat er een deal ontbreekt, dan heb je de mogelijkheid om zelf een werkende kortingscode te delen op het platform. De mogelijkheid voor geregistreerde leden om in discussie te gaan met anderen over specifieke acties en kortingscodes, zorgt ervoor dat zij uiteindelijk zoveel mogelijk voordeel halen uit de community. Productreviews van leden kunnen als leidraad dienen bij de zoektocht naar een goed product.
In aanloop naar de lancering van deze online shopping community maken consumenten dagelijks kans op mooie prijzen, zoals een 3D printer en giftcards ter waarde van honderden euro’s van verschillende bekende webshops. Vanaf 1 maart wordt er dagelijks een nieuwe actie gecommuniceerd via de website en via Facebook.