Scality garandeert 100 procent uptime voor private cloud-opslagomgevingen
SAN FRANCISCO (VS)-(BUSINESS WIRE)- Scality, wereldleider in object- en cloud-opslag, kondigde vandaag haar nieuwe Scality HALO Cloud Monitor aan, een bedrijfsklare continue bewakingsoplossing voor het Scality RING-objectopslagplatform en S3-gerichte producten. Scality HALO beidt klanten continue uptime voor hun beheerde private cloud-opslagomgevingen en levert tranformatieve analyses om te helpen bij het stroomlijnen van de bedrijfsactiviteiten.
"Ons Scality RING-systeem is opgezet om 100 procent bechikbaar te zijn en met Scality HALO hebben we nu de zekerheid van cloud-controle voor klanten om 100 procent uptime te garanderen voor hun Scality RING- en S3-omgevingen," aldus Daniel Binsfeld, VP voor DevOps and Global Support bij Scality. "Onze klanten, zowel dienstverleners als Enterprise-bedrijven, moeten zorgen voor goede Service Level Agreements voor hun gebruikers. Met Scality HALO zorgen wij voor gemoedsrust en vertrouwen dat downtime voor iedereen iets uit het verleden kan worden."
Scality HALO controleert continu de klantenomgevingen in real-time en levert voorspellende analyses om ervoor te zorgen dat opslagsystemen optimaal functioneren. Uitgebreide dashboards met honderden nuttige diagnostische statistieken, statistieken voor controle op systeemniveau, componentprocessen, geheugen, schijf en vele andere belangrijke elementen. Het biedt een intuitieve, gebruiksvriendelijke visualisatie van gebeurtenissen, proactieve detectie van storingen en incidenten, hulp bij de configuratie en controle van systeemstatus. Het Scality HALO-systeem is een slim leersysteem dat eerder systeemgedrag gebruikt om het bereik van voorspellende KPI's (Key Performance Indicators) te definieren. Deze KPI's kunnen vervolgens afwijkingen in de opslagomgeving detecteren voordat deze een probleem worden. Automatische waarschuwingen worden geactiveerd voor het inlichten van belangrijke personeelsleden die proactief kunnen reageren en continue uptime kunnen onderhouden. Scality HALO komt als twee programmaniveau's, een full-featured DCS-editie en een standaardversie. De standaardversie is gratis beschikbaar voor alle Scality-klanten en omvat tot 15 diagnostische statistieken.
"Het Scality team voor technische ondersteuning staat altijd gereed om vragen te beantwoorden, reageert snel en lost problemen vakkundig op," aldus Bart Provoost, manager voor Network Applications and Services bij Telenet. "Terwijl we onze capaciteit blijven verhogen, zien we ernaar uit om nieuwe functies te implementeren, wetende dat Scality ons de hele weg zal ondersteunen."
Scality Dedicated Care Services (DCS) is een premium add-on-programma bij de standaard hulpdienst van het bedrijf. Het versterkt de beste klantenservice door gestandaardiseerde bedrijfsvoering, engineering reviews, toegang tot toegewijde klantenservice technici, systematische controles van Scality RING en geprioriteerde escalatieprocessen. Alle DCS-klanten die Scality HALO Cloud Monitor implementeren krijgen een garantie van 100 procent beschikbaarheid.
"Om de optimale servicekwaliteit voor implementatie van onze Scality RING te garanderen, maakt Orange Cloud for Business gebruik van Scality Dedicated Care Services. De snelheid waarmee het Scality team proactief problemen identificeert en oplost is indrukwekkend," aldus Thierry Lompech, Cloud Infrastructure Manager bij Orange Business Services. "De samenwerking met de DCS-technici helpt onze engineering en operationele teams bij het verbeteren van hun vaardigheden en biedt een garantie voor ons en onze eindgebruikers."
Scality HALO beschikbaarheidsgarantie
Scality HALO premium met 100 percent beschikbaarheidsgarantie is beschikbaar voor alle klanten van Scality Dedicated Care Service door de samenwerkingspartners van het bedrijf en het wereldwijde netwerk van ISV's en wederverkopers. De standaard basisversie is opgenomen in het standaard ondersteuningspakket van Scality. Voor meer informatie over Scality HALO Cloud Monitor, ga naar www.scality.com/halo.
Over Scality
Scality, een wereldleider in object- en cloud-opslag, ontwikkelt kosteneffectieve Software Defined Storage: de RING, die meer dan 800 miljard objecten in productie opdient aan meer dan 500 miljoen eindgebruikers wereldwijd; en de open-source S3 Server. Scality RING-software kan worden uitgevoerd op elke industriestandaard x86-server, levert op unieke wijze prestaties, 100% beschikbaarheid en data duurzaamheid, terwijl het gemakkelijk te integreren is in het datacenter dankzij de ingebouwde ondersteuning voor directory-integratie, traditionele bestandstoepassingen en meer dan 45 gecertificeerde applicaties. De volledige oplossingen van Scality blinken uit bij het dienen van de specifieke opslagbehoeften van klanten in de Global 2000 Enterprise, media en entertainment, overheid en cloudproviders, terwijl het tot 90% vermindering levert in TCO versus legacy-opslag. Als wereldwijd bedrijf heeft Scality haar hoofdkantoor in San Francisco.
Volg ons op Twitter @scality en bezoek ons op www.scality.com voor meer informatie.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: www.businesswire.com/news/home/20170228006980/nl/
Contacts
Lumina Communications voor Scality
Jacqueline Velasco, 408-680-0564