Kadopagina.nl wordt SurpriseFactory
Nederlandse webwinkel richt zich op buitenlandse markt
Capelle aan den IJssel, 20170222 -- Met ingang van 22 februari 2017 verandert Kadopagina.nl haar naam in SurpriseFactory. SurpriseFactory is de grootste online aanbieder van beleveniscadeaus voor elke doelgroep en gaat zich vanaf heden ook richten op de buitenlandse markt. De nieuwe bedrijfsnaam zal online te vinden zijn via https://www.surprisefactory.nl
De naamsverandering komt voort uit de plannen om de bedrijfsactiviteiten (na zeventien jaar succesvol te zijn in Nederland en Vlaamstalig België.) uit te breiden naar het buitenland. ‘SurpriseFactory start dit jaar in Duitsland en Frankrijk. Bovendien geeft de nieuwe naam goed aan waar SurpriseFactory als bedrijf voor staat: iemand echt verrassen’, aldus Jim Advocaat, directeur van SurpriseFactory.
Om de naamswijziging te vieren heeft SurpriseFactory een actie, waarbij een jaar lang belevenissen wordt weggegeven.
Bij SurpriseFactory koop je geen algemene bon met keuze uit allerlei cadeaus, maar een persoonlijk cadeau, speciaal uitgezocht voor deze persoon, waarmee je hem of haar echt verrast. Door deze persoonlijke aanpak en het aanbieden van unieke en verrassende arrangementen is SurpriseFactory uniek in Nederland. ‘Je kunt natuurlijk een diner cadeau geven. Maar als dit op honderd meter hoogte is, heb je pas echt een verrassend cadeau’, vertelt Advocaat.
Onder het motto "bijzondere mensen verdienen een bijzonder cadeau" tracht het enthousiaste team van SurpriseFactory dagelijks alle cadeauwensen te vervullen. SurpriseFactory is online sinds 1999 en is gevestigd in Capelle aan den IJssel.