VBAT geeft tv-campagne van Etos een nieuw gezicht 


De nieuwe campagne start vandaag op TV, folder en in de winkel met “Spotprijzen”

AMSTERDAM, 20170213 -- Vanaf vandaag wordt de nieuwe campagne van Etos van start met het uitzenden van de tv-commercial voor Spotprijzen. VBAT heeft in opdracht van Etos een nieuw campagneconcept en daarbij horende stijl ontwikkeld, in lijn met de positionering van Etos zoals ontwikkeld in 2015. Realisatie van de commercial is gedaan in samenwerking met Woodwork en Sizzer.

De grafische stijl van de commercial is optimistisch impactvol en zelfverzekerd. Een nieuw campagneconcept dat de persoonlijkheid van Etos tot leven brengt.

De campagne start vanuit de commerciële thema’s die bewezen hebben traffic naar de winkel te genereren. Die thema’s worden op een eigenzinnige en impactvolle manier gebracht. Bold & beautiful. Thema’s, acties, innovaties zijn op een voetstuk geplaatst. Vanuit de kracht van een merk uit 1919, continue eigentijdse oplossingen aan je klanten bieden. Oplossingen waar ze zelf weer mee verder kunnen. Winst voor beide.[We Love It logo]

We love it.

Vimeo: https://vimeo.com/203778390

Download ProRes 20" en tagons + Online 20": https://we.tl/wsWsAG3yUk

Concept VBAT:
Design Director: Thea Bakker 
Design: Alisa Erin
Brand Director: Theo Lindemann; Account Director: Robbert Dickmann

Realisatie:
Producer: Stefany Rietkerk
Productie: Woodwork: Marvin Koppejan, Nina Fabel
Muziek: Sizzer: Dolf Bekker & Niels Docter
Verantwooordelijk bij klant: Aletta Kok; Manager Marketing and Communications (Etos)
Rahsaan Janssen; Marketing Campaign Manager (Etos)

[Etos spotprijzen logo]