L’eau aan de slag voor Procornea
AMSTERDAM, 20161006 -- L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, verwelkomt Procornea als nieuwe klant. Procornea is een onafhankelijke Nederlandse producent van hoogwaardige contactlenzen, die via de betere opticiens verkocht worden. Procornea is een naar Nederlandse begrippen uniek bedrijf in haar branche. Alle lenzen worden geheel zelf geproduceerd in en gedistribueerd vanuit haar volledig gedigitaliseerde productieomgeving in Eerbeek. Procornea is onder andere bekend van de DreamLite nachtlens, de lens die je ’s nachts draagt zodat je overdag geen lenzen of bril meer nodig hebt. Behalve op de Nederlandse markt is Procornea actief in West-Europa, China en Iran.
De eerste opdracht aan l’eau is de ontwikkeling van een geheel nieuwe website, die vervolgens door online partnerbureau Reyez! wordt gebouwd.
Alex Lamse (Commercial Director Procornea): “Procornea maakt de afgelopen jaren een versnelde groei door. En transformeert naar een volwaardige marketingorganisatie. Daarbij hoort ook een nieuwe communicatiestrategie, die we de komende periode samen met l’eau ontwikkelen. Met het nieuwe procornea.nl leggen we de basis daarvoor.”
Olaf Cox (Managing Partner l’eau): “Als je voor het eerst de productieruimte van Procornea betreedt weet je niet wat je ziet. In een vrijwel serene stilte maken robots de ene na de andere unieke contactlens. Pas enkele ruimten verderop bij de verpakkingsstraat komen de linker- en rechterlens voor het eerst bij elkaar. Alles gedigitaliseerd en zelf ontwikkeld, inclusief de productiesoftware. Silicon Valley op de Veluwe. We zijn er trots op dat we voor Procornea aan de slag mogen met marketingcommunicatie vraagstukken zowel ten aanzien van de consument als het distributiekanaal.”
Over L'eau
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat inmiddels ruim 15 jaar. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek®.
L’eau werkt voor crossmediale klanten als SURFnet, NWBM, Yarden, KWF Kankerbestrijding, Avans Hogeschool, Brand New Day, G DATA, Cordaid, Consumentenbond en Leger des Heils.