Techbedrijf UNAS start website voor alternatieve manier van doneren


AMERSFOORT, 20160929 -- Technologie-initiatief UNAS heeft vandaag een website gelanceerd waarop mensen op een alternatieve manier kunnen doneren door middel van het kijken van advertenties. Deze manier van doneren is relevant voor goede doelen, stichtingen en hulporganisaties. Tevens voor mensen die iets goeds willen doen en adverteerders die hun bereik willen vergroten. Door de teruglopende inkomsten van goede doelen en stichtingen gaan steeds meer van hen op zoek naar alternatieve geldbronnen om hun doelen voort te kunnen zetten.

Doordat de video's van de organisaties zogenaamde `impact-video's` moeten zijn, video's die de positieve impact laten zien van de hulpgevende organisatie, neemt het aantal mensen die de goede doelen willen steunen weer toe. Er ontstaat weer een gevoel van het bijdragen aan de samenleving.

'UNAS' staat voor United Necessitous Aid Simplified en heeft als visie het simpeler, transparanter en efficiënter maken van stichtingen, goede doelen en andere hulpinstanties. Na een voorbereidingsperiode van twee jaar is het vandaag dan eindelijk zover.

De site staat nog in de steigers, maar is al te volgen via www.unas.world of via de Indiegogo-campagne op https://www.indiegogo.com/projects/united-necessitous-aid-simplified-advertising/



[Techbedrijf UNAS start website voor alternatieve manier van doneren]