Jomanda verschijnt in landelijke tv-commercial lampenmerk
donderdag 24 maart 2016 08:00 Binnenland
Dit is een origineel bericht van Lampen Online B.V.
Webshop LampenOnline bundelt krachten met genezend medium in landelijke campagne
LampenOnline gaat vanaf 1 juni landelijk tv-commercials uitzenden met Jomanda. De online lampenwinkel en het genezend medium bundelen de krachten bij het brengen van licht in Nederlandse huiskamers.Met de campagne wil het bedrijf een gooi doen naar de Thuiswinkel Awards XL volgend jaar. De prijzen van dit jaar worden vandaag in Huis ter Duin bekend gemaakt.
In de reclamespots zal Jomanda te zien zijn terwijl zij pakketjes met verlichting bij klanten van LampenOnline aan de deur bezorgt. Directeur Stephan Broeders wil met deze 'reclame met een knipoog' zijn bedrijf op een ludieke manier onder de aandacht brengen. De opnames, die in Breda plaatsvinden, zijn inmiddels in volle gang. Voor de commercials is een jonge reclamemaker aangetrokken die tot de lancering anoniem blijft, ter bescherming van Jomanda's privacy. De producent laat wel weten enthousiast te zijn over de acteerprestaties van het medium: "Jomanda is erg overtuigend. Ze is terug, en hoe!"
De samenwerking tussen LampenOnline en Jomanda is opvallend te noemen. Het medium, dat met name in de jaren negentig van de vorige eeuw grote landelijke bekendheid genoot om haar helende krachten, is zowel geliefd als omstreden. Directeur Stephan Broeders ziet echter vooral de voordelen van de samenwerking. "Jomanda gaat ons helpen om nog meer licht te laten schijnen in Nederlandse huizen en bedrijven. Wij geven Jomanda op onze beurt een podium voor een comeback op de Nederlandse televisie. Dit is een absolute win-win voor beide partijen."
LampenOnline is een van de snelst groeiende online lampenwinkels in Nederland. Op donderdag 10 maart werd het jonge bedrijf nog 3e in de strijd om de Thuiswinkel Awards XS voor webshops met een omzet tot 4 miljoen euro. Na grootschalige billboardcampagnes in 2014 en 2015 en onlangs een tweede investeringsronde is LampenOnline nu klaar voor een grote landelijke stap naar buiten. Met de campagne wil het bedrijf meer sitebezoekers trekken, maar ook een gooi doen naar de Thuiswinkel Awards XL. Broeders: "Vandaag worden de awards voor de webshops met een omzet boven de 4 miljoen euro uitgereikt. Daar zitten we nog niet bij. Maar volgend jaar willen we tussen de grote jongens op het podium staan."
http://www.lampenonline.com/
*
*
*
*