IDG onthult eerste ondernemingsbrede brandingcampagne
NEW YORK-(BUSINESS WIRE)- IDG, `s werelds toonaangevende bedrijf op het gebied van media-, data- en marketingservices in de technologiesector, heeft vandaag het eerste ondernemingsbrede brandinginitiatief uit haar geschiedenis onthuld. Met deze brandingcampage harmoniseert IDG haar bedrijfsidentiteit en presenteert het bedrijf de volle breedte van haar wereldwijde productenportfolio aan clienten en consumenten.
IDG staat wereldwijd bekend om haar invloedrijke merknamen, waaronder CIO, Computerworld, Macworld en PCWorld. De nieuwe merkstrategie weerspiegelt de evolutie van het bedrijf van een merkgedreven uitgeverij naar een wereldwijd mediabedrijf dat de meest invloedrijke kopers van technologie aanspreekt en tot handelen aanzet, en topmerken en doelgroepen biedt op een wereldomvattende schaal.
De nieuwe tagline van IDG benadrukt het vermogen van het bedrijf om de wereld van kopers van technologie te voorzien van "Insights, Intent & Engagement". IDG slaat een brug tussen de werelden van kunst en wetenschap door middel van haar grondige kennis op het gebied van technologiemedia, gebaseerd op 50 jaar aan redactionele expertise op het gebied van het creeren van boeiende inhoud die aankoopbeslissingen versnelt en de betrokkenheid versterkt, en waarbij de beste kopers op het juiste moment worden bereikt door middel van een op data gebaseerde benadering.
"IDG spreekt de markt aan met een consistente, krachtige stem die beter weerspiegelt wie we op dit moment zijn: het nieuwe model van een mediabedrijf," aldus Josh London, CMO van IDG. "Door onze marketing wereldwijd te harmoniseren, maken we het eenvoudiger voor klanten om inzicht te verkrijgen in het unieke vermogen van IDG tot het beinvloeden en aanspreken van `s werelds belangrijkste kopers van technologie."
Aangezien de grenzen in de handel steeds meer wegvallen, hebben marketingmensen steeds meer de behoefte aan een grensoverschrijdende aanpak om hun beste bestaande en potentiele klanten te bereiken. CMO's, die tot taak hebben de groei van hun organisatie te bevorderen, hebben behoefte aan een partner die in staat is een koopkrachtig publiek, waar ook ter wereld, tot aankopen aan te zetten - of het nu gaat om een CIO in Paris, Texas of een CIO in Parijs, Frankrijk. Dankzij een op platforms gebaseerde benadering tot services, stellen de mogelijkheden van IDG op het gebied van verschillende media-. data- en marketingservices en de grondige expertise binnen het vakgebied marketingmensen in staat uiterst specifieke doelgroepen op consistente wijze aan te spreken.
"IDG heeft de sprong gemaakt van een traditionele uitgeverij naar een door data aangedreven media- en marketingbedrijf. Bijna 90 procent van onze omzet komt voort uit onze digitale mogelijkheden," aldus Michael Friedenberg, CEO van IDG. "Onze nieuwe brandingcampagne laat zien dat het belang van IDG voor haar lezers en klanten alleen maar groeit."
Het brandinginitiatief wordt wereldwijd doorgevoerd in digitale en mobiele media, buitenreclame, evenementen en drukwerk.
Enkele feiten:
* De toonaangevende merken van IDG, waaronder honderden websites die eigendom zijn van het bedrijf of door het bedrijf worden geexploiteerd, meer dan 700 jaarlijkse evenementen en 179 internationale tijdschriften, verschaffen inzichten die het publiek helpen de weg te vinden binnen het voortdurend veranderende technologielandschap.
* IDG is in staat wereldwijd de meest invloedrijke kopers van technologie te herkennen en aan te spreken door middel van een enkele universele gegevenstaxonomie, waarbinnen publiek en inhoud zijn georganiseerd in segmenten als redactioneel, adverteren en vraagstimulering.
* IDG gebruikt haar wereldwijde data intelligence platform voor het bepalen van aankoopintenties en het maken van aangepaste inhoud voor video, mobiel, sociaal en media. Door middel van regionale vestigingen verspreid over de hele wereld is IDG in staat complexe campagnes uit te voeren in verschillende geografische gebieden, om zodoende te kunnen beantwoorden aan de wereldwijde ambities van marketingmensen.
* De websites van IDG en van het IDG TechNetwork registreren maandelijks miljarden signalen met betrekking tot de intenties van gebruikers, waardoor een duidelijk inzicht wordt verkregen in de behoeften van ons publiek binnen elke fase van het aankoopproces.
* IDG Connect biedt full-funnel functionaliteit voor het genereren van vraag in 147 landen, met toegang tot een database van 44 miljoen beleidsbepalers op het gebied van IT en bedrijfsvoering.
Meer informatie over het nieuwe branddesign is te vinden op www.IDG.com/oneVOICE.
Over IDG
IDG voorziet de wereld van kopers van technologie van inzichten, stuurt hun intenties en stimuleert hun betrokkenheid. IDG, `s werelds toonaangevende bedrijf op het gebied van media-, data- en marketingservices, brengt de meest invloedrijke kopers van technologie in beweging. Door middel van onze vooraanstaande merken, waaronder CIO(R), ComputerWorld(R), PCWorld(R) en MacWorld(R), spreken we het meest invloedrijke publiek van kopers van technologie aan door het bieden van onmisbare informatie om de weg te kunnen vinden binnen het voortdurend veranderende technologielandschap. Ons wereldwijde data intelligence platform stimuleert aankoopintenties, waardoor het succes van onze clienten wordt bevorderd. IDG Marketing Services creeert aangepaste inhoud met marketingimpact voor video, mobiele, sociale en digitale media. We voeren complexe campagnes uit die naadloos beantwoorden aan de wereldwijde ambities van marketingmensen, met een consistentie die resultaten oplevert en keer op keer wordt bekroond.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: www.businesswire.com/news/home/20160317005329/nl/
Contacts
Janet Wyles, 732-331-6754 (jwyles@idgcommunications.com)