Mazda Drives: The Sound Of Tomorrow


Mazda is voor het tweede jaar op rij autopartner van Tomorrowland, een van de grootste muziekfestivals ter wereld. Dit werd 10 maart 2016 bekendgemaakt tijdens een persconferentie in de Mazda Space in Barcelona. In de aanloop daar naar toe zal het merk `The Mazda Sound Of Tomorrow DJ
Competition' gaan organiseren, een wedstrijd die wellicht het volgende DJ-talent gaat voortbrengen.

Mazda is altijd op zoek naar uitdagingen en naar het bieden van unieke ervaringen, zowel met auto's als op andere gebieden. In dit kader is de campagne `Mazda Drives: The Sound Of Tomorrow' gelanceerd, waarvan het hoogtepunt een dynamische DJ-wedstrijd is.

Artiesten vanuit heel Europa kunnen meedoen aan deze wedstrijd, door een mix van 15 tot 30 minuten met de tag #MazdaSounds te uploaden naar het muziekstreaming- en social media-platform Mixcloud (www.mixcloud.com/competitions/mazdasounds). Dit kan van 25 maart tot 1 mei. Vervolgens wordt door
de jury een shortlist gemaakt van 50 deelnemers op basis van criteria als het aantal nummers, het aantal mensen dat het nummer deelt en toevoegt aan hun favorieten, alsmede de kwaliteit en creativiteit van de mix. Daarna zal de jury, die bestaat uit vertegenwoordigers van Tomorrowland, Mazda
en bekende DJ's als Lost Frequencies uit Belgie, 20 finalisten kiezen die op 11 juni mogen deelnemen aan de #MazdaSounds Live Showdown in de Mazda Space. De zes best presterende kandidaten mogen vervolgens elk een uur draaien tijdens Tomorrowland 2016 op het `Mazda Sound Of Tomorrow Island'
podium.

Felix De Laet, beter bekend onder zijn artiestennaam Lost Frequencies, is de ambassadeur van Mazda tijdens de campagne `Mazda Drives: The Sound Of Tomorrow'. De Laet geldt als innovator op het gebied van dancemuziek en scoorde de afgelopen twee jaar twee wereldhits. Hij zal de deelnemers
beoordelen, maar ook een mentorrol vervullen voor de finalisten.

Mazda en Tomorrowland delen niet alleen een open-minded, visionaire benaderingswijze, ze streven er ook beiden naar om met hun producten en evenementen het leven van mensen te verrijken door middel van continue innovatie. Dit geldt voor zowel de auto's van Mazda, waarbij design en technologie
op fraaie wijze zijn gemixt voor een opwindende rijervaring, als voor de Mazda Space, die wordt beschouwd als een platform voor positieve energie.

Tomorrowland staat eveneens voor lifestyle en passie die ver boven de middelmaat uitstijgt. Het in 2005 opgerichte festival zoekt continu naar nieuwe inspiratie en is uitgegroeid tot het belangrijkste muziekevenement ter wereld. Bovendien werd het in de afgelopen vier jaar uitgeroepen tot
beste muziekevenement tijdens de International Dance Music Awards. Tomorrowland 2016 heeft als thema `The Elixir of Life' en vindt van 22-24 juli plaats in het Belgische Boom. De tickets voor het evenement van dit jaar waren bijna onmiddellijk uitverkocht.

#MazdaSounds