Actueel Detail - gemeente Oisterwijk


10 maart 2016

Een enkele keer ontvangt de gemeente brieven van afzenders, die zich om welke reden dan ook niet (volledig) bekend willen maken. De afzender wil met de brief zijn of haar ongenoegen uiten of vermeende misstanden aan de kaak stellen.

Klachten zorgvuldig behandelen

Op anonieme brieven gaat het college niet in, ook niet via de media. Wanneer wij klachten of kritiek krijgen, moeten en willen we daar zorgvuldig mee omgaan. Daar hoort ook hoor en wederhoor bij. Dat is niet mogelijk wanneer de afzender niet bekend is.

Klacht indienen

Het college is te allen tijde bereid om in gesprek te gaan met burgers die het ergens niet mee eens zijn of een klacht hebben. Op onze website www.oisterwijk.nl geven wij duidelijk aan hoe u uw ongenoegen kenbaar kunt maken. Verder kan een afspraak gemaakt worden voor het spreekuur van het
college of wanneer dat niet schikt op een ander tijdstip. U kunt ook bellen voor een afspraak met een van de collegeleden.