Voiceworks en VANAD Aloha bieden omni-channel omgeving voor optimale..
9 March 2016
Almere, 9 maart 2016 - VANAD Aloha, leverancier van het gelijknamige cloud contact center platform, en de innovatieve telecomaanbieder Voiceworks zijn een samenwerking aangegaan om organisaties een omni-channel omgeving te bieden voor de cloud based diensten van beide partijen. VANAD Aloha is
gekoppeld met de telefonieoplossingen Managed Voice en Voice Connect van Voiceworks en is beschikbaar in de Voiceworks Cloudscape.
VANAD logoKlantcontact is tegenwoordig voor bedrijven essentieel om zich te kunnen onderscheiden. Toch lukt het veel bedrijven niet om hun klantcontact naar een hoger niveau te brengen. Dit door het steeds complexer wordende technologisch ecosysteem binnen bedrijven en de verschillende
communicatie kanalen waar de klant zich bevindt.
Organisaties moeten betrokkenheid met klanten creeren om ze te binden aan hun merk. Deze betrokkenheid is de sleutel tot een succesvolle langdurige relatie. De koppeling van de telefonie oplossingen Managed Voice en Voice Connect van Voiceworks en het contact center platform VANAD Aloha
ondersteunt klantenservice-afdelingen in het optimaliseren van hun klantcontact.
Daniel van den Hoven, directeur VANAD Aloha vertelt: "Wij zien in de markt dat bedrijven druk bezig zijn om hun bestaande telefonie en contact center toepassingen te vervangen voor cloud oplossingen. VANAD Aloha in combinatie met Voice Connect en Managed Voice biedt de Voiceworks Partners een
`State-of-the-art' totaaloplossing. Met de toevoeging van VANAD Aloha kunnen ze een geavanceerde klantenservice oplossing toevoegen aan de huidige Voiceworks oplossing."
Volledige cloud oplossing
Het partnership tussen VANAD Aloha en Voiceworks biedt de gebruikers een volledige cloud oplossing op het gebied van telefonie en klantenservice. VANAD Aloha biedt een volledige oplossing met talloze functionaliteiten voor contact centers. Dit cloud-based contact center platform is flexibel,
snel in te zetten en gemakkelijk in gebruik. Inkomende gesprekken worden over een Voice Connect-verbinding naar het VANAD Aloha platform getransporteerd en vervolgens afgeleverd aan agents die middels een continue audioverbinding, op bijvoorbeeld Managed Voice, beschikbaar zijn. Daarnaast
worden supervisor, uitgebreide forecasting en rapportagefunctionaliteiten geboden.
Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: `VANAD Aloha is het platform voor de ultieme klantenservice en wij zorgen voor optimale bereikbaarheid van organisaties. Door onze samenwerking krijgen klanten nu het beste uit twee werelden. Daarmee krijgen zowel VANAD Aloha als wij een sterkere positie in
de klantenservice markt.'
Partners
VANAD Aloha is vanaf heden toegevoegd aan de Voiceworks Cloudscape, waar partners van Voiceworks de oplossing op een gemakkelijke manier en tegen aantrekkelijke tarieven kunnen leveren.
Voiceworks en VANAD Aloha ondersteunen de Voiceworks partners op zowel technisch als commercieel gebied via onder andere de trainingen van de Voiceworks Academy.
VANAD Aloha en de Voiceworks partners werken in zowel de sales als de implementatie en de verdere ondersteuning samen om de klant optimaal van dienst te zijn. Beide partijen zijn internationaal actief waardoor de klanten van beide partijen kunnen profiteren van deze samenwerking.
Over VANAD Aloha
VANAD Aloha is een omni-channel contact center oplossing dat organisaties ondersteunt in het leveren van de optimale klantenservice. Het is een cloud oplossing met naadloze integratie mogelijkheden en geintegreerde functionaliteiten, zoals workforce management, quality management, voice
recording, performance monitoring en klanttevredenheidsonderzoeken. VANAD Aloha ondersteunt verschillende communicatiekanalen en doordat het bedrijf de waarde van klantenservice medewerkers begrijpt, is VANAD Aloha een uitgelezen oplossing voor Customer Engagement. VANAD Aloha is onderdeel van
de VANAD Group, the Human Engagement Company. Voor meer informatie zie: http://www.vanadaloha.com/nl/
Over Voiceworks
Voiceworks, opgericht in 2005, maakt zakelijke telefonie makkelijker en transparanter. Het bedrijf heeft een stabiel en innovatief communicatieplatform ontwikkeld. Hierdoor is het beheer van het netwerk van A tot en met Z in handen van Voiceworks en is de kwaliteit gegarandeerd. Met dit eigen
netwerk, meerdere gekoppelde datacenters en vooruitstrevende ICT-technieken levert Voiceworks professionele en innovatieve mobiele-, telefonie-, UC-, cloud- en datadiensten. Voiceworks integreert het vaste en mobiele netwerk, waardoor eindgebruikers meer gebruikersgemak krijgen. Zo kunnen zij
een mobiel toestel zowel zakelijk als prive gebruiken. Voiceworks levert groothandeloplossingen inclusief ondersteuning aan onder andere PBX- installateurs, ICT-partners, CPS, ISP en ASP. Het snelgroeiende Voiceworks heeft meer dan 150 medewerkers in dienst en won in 2011 de Deloitte
Technology Fast50 en in de afgelopen jaren 5 keer de Gouden FD Gazelle Award als snelste groeier van de provincie Flevoland. In 2015 won het bedrijf de Main Software 50. Voor meer informatie: www.voiceworks.com; @voiceworksnl