Nieuwe koers BCC: waardevolle klantrelaties
BCC electro-speciaalzaken slaat een nieuwe weg in. Met deze koers voorziet BCC de consument van de juiste producten, service- en dienstverlening die past bij de huidige en toekomstige tijd.
'We denken anders na over hoe elektronica in de wereld van morgen past en wat onze rol daarin is. Wij gaan nog meer toegevoegde waarde leveren op basis van personal interest. Zo zorgen we dat we altijd en overal relevant zijn, waarbij we optimaal gebruik gaan maken van de combinatie van online en onze 75 winkels.'
Belangrijkste focuspunt: waardevolle relaties met consumenten aangaan. Positief in het leven van mensen aanwezig zijn, wanneer zij het wensen. BCC gaat het leven van consumenten makkelijker, beter en leuker maken.
'Met alle innovaties die vandaag en morgen toepasbaar worden voor het retail-landschap, kunnen we meer zijn dan een traditionele elektronica-retailer. We gaan nieuwe proposities en businessmodellen ontwikkelen. Tevens focussen we op de consumer journey, -experience en -intimacy. Na dit verbeteringstraject zijn we een consumer centric excellence bedrijf.'
'Wij geloven dat omzet genereren gerealiseerd wordt door mensen zo goed mogelijk te servicen. Eenvoudig gezegd: als we het leven van mensen makkelijker, beter en leuker maken, hebben we ook toekomstig bestaansrecht'. Natuurlijk moet de prijs nog steeds goed zijn.'
In het komende jaar zullen de veranderingen stap voor stap worden doorgevoerd en zichtbaar worden voor de consument. 'Het resultaat van deze ontwikkelingen is de realisatie van ambassadeurs (loyale consumenten), waarbij het draait om vertrouwen en elkaar verder helpen.'
BCC werkt samen met The USP Company, innovatiebureau voor merkpositionering. Peoples Minds, experts in consumer centric excellence zorgt voor strategische ondersteuning en implementatie naar executie.
www.bcc.nl
www.theuspcompany.nl
www.peoplesminds.nl