Sanoma|SBS en Adfactor starten samenwerking


01.03.2016

Sanoma|SBS en Adfactor zijn een samenwerking gestart waarbij Adfactor digital advertising oplossingen verkoopt op het netwerk van Sanoma en de inventory van Adfactor beschikbaar komt via het programmatic trading platform van Sanoma|SBS.

De samenwerking levert beide partijen grote voordelen op: Adfactor is gespecialiseerd in content marketing en premium display advertising. Sanoma |SBS heeft als crossmediale aanbieder van tv-, print-, digital- en event proposities een leading positie op het gebied van programmatic marketing en
audience targeting.

Stefan Havik, director Marketing & Advertising Sanoma: "Het portfolio en de expertise van Sanoma|SBS en Adfactor vormen een prachtige aanvulling op elkaar. De kracht van deze combinatie biedt zeker meerwaarde voor adverteerders. Sanoma faciliteert Adfactor met de programmatic netwerkinrichting
en maakt de inkoop van relevante audiences mogelijk: remarketing van content campagnes en audiences gedestilleerd uit het Adfactor netwerk zoals Early Adopters. "

Phileas Fox, directeur Adfactor: "De samenwerking met Sanoma is voor ons van strategische aard. We breiden ons aanbod uit met de populaire vrouwenplatformen en kanalen met zeer getalenteerde contentmakers. Hiermee kunnen we onze opdrachtgevers nog beter van dienst zijn en daarbij onze positie
verstevigen als content marketing specialist."

Naast de samenwerking blijft het uiteraard mogelijk om digital (native) proposities direct bij Sanoma|SBS in te kopen. Hetzelfde geldt voor de programmatic inkoop via Adfactor.

Print Download PDF Contact Stuur door