Nieuwe versie Infor EAM biedt betere branchespecifieke functionalite..
1 March 2016
Barneveld, 1 maart 2016 -- Infor, een leverancier van branchespecifieke applicaties die geschikt zijn voor de cloud, kondigt Infor Enterprise Asset Management (EAM), versie 11.2 aan. De update is bedoeld om het assetmanagement binnen grootzakelijke bedrijven nog beter te stroomlijnen. De
nieuwste versie biedt verbeteringen van veel belangrijke functionaliteiten, zoals sleutelbeheer, case/incident management, reserveringen van bedrijfsmiddelen, contractor service portals en werkplekbeheer. Voortbouwend op de nieuwste cloud-mogelijkheden biedt Infor EAM 11.2 uitgebreidere
functionaliteiten voor bijvoorbeeld facilitair managers, wagenparkbeheerders, horecabedrijven en bedrijven in de services- en maakindustrie.
Belangrijke verbeteringen:
* Case management - Met de nieuwe case management-functie kunnen gebruikers van Infor EAM incidenten, emissies, kennisgevingen en andere zaken vastleggen zonder daarvoor een werkorder nodig te hebben. Zij maken een audit log aan van de casus of het incident, waarmee vervolgens
workflowactiviteiten of follow up werkorders die met de bestaande casus verband houden gecreeerd kunnen worden. Omdat alle bijbehorende documentatie eenvoudig toegankelijk is, is het makkelijker dan ooit tevoren om een event, zoals een bedrijfsincident, te auditen.
* Sleutelbeheer - Deze functie biedt gebruikers de mogelijkheid om sleutels te volgen en te koppelen aan sloten, assets, medewerkers en sleutelringen. Als sleutels kwijtraken, biedt Infor EAM gedetailleerde informatie voor het maken van nieuwe sleutels.
* Reserveringen van bedrijfsmiddelen - Hiermee kunnen gebruikers virtueel aanvragen doen en reserveringen plaatsen voor assets, zoals voertuigen, kranen, vergaderruimten en allerlei soorten apparatuur. Dankzij Infor EAM 11.2 worden alle asset reserveringen direct aan werkorders en projecten
gekoppeld waardoor ze makkelijker te traceren en te beheren zijn.
* Nieuwe contractor service portal - Met deze module kunnen gebruikers een veilig toegangspunt voor opdrachtnemers realiseren. Ze zijn in staat om updates over activiteiten en werkorders te ontvangen en te sturen. Opdrachtnemers kunnen daarna kostenschattingen, notities en andere vereiste
details bieden. Daarnaast kunnen de opdrachtnemers een update van de kosten en status geven. Dit verbetert de efficientie en het kost minder tijd om het werk te voltooien. Infor EAM biedt ook geautomatiseerde toewijzing van werkorders aan opdrachtnemers op basis van locatie en het type
werkzaamheden.
* Coherent werkplekbeheer - Met de workspace management-functionaliteit kunnen gebruikers werkruimtes en meubilair definieren, toewijzen en volgen. Hierdoor kunnen organisaties verhuizingen, waarbij meerdere medewerkers zijn betrokken, efficienter plannen en uitvoeren. Workspace management
kan met callcenteractiviteiten, sleutelbeheer en het beheer van apparatuur en personeel geintegreerd worden, waardoor het ruimtebeheer, en de planning en uitvoer van verhuizingen efficienter kan worden uitgevoerd.
* Geconsolideerd callcenter - De nieuwste versie van Infor EAM omvat een geuepdatet call center om de efficientie te verbeteren. Een Service Delivery Matrix kan worden ingesteld om direct werkorders aan bepaalde uitvoerders te distribueren op basis van hun locatie en de aard van het verzoek.
Deze functie bespaart tijd doordat telefoongesprekken overbodig zijn geworden en de hoeveelheid papierwerk verminderd wordt.
"Infor EAM 11.2 biedt de benodigde functionaliteit voor allerlei sectoren en maakt snellere en effectievere onderhoudsdiensten mogelijk," zegt Mike Stone, productmanager Infor EAM. "Verder biedt het mogelijkheden om incidenten te volgen en te registreren met workflow activiteiten en follow up
werkorders."
Volg Infor:
* Via de Infor RSS Feed
* Op Twitter
* Op LinkedIn
* Op Facebook
* Op YouTube
Over Infor
Infor bouwt mooie zakelijke applicaties met de nieuwste functionaliteiten die voor bepaalde branches als een cloud-dienst worden aangeboden. Het bedrijf telt 13.000 medewerkers en heeft klanten in meer dan 200 landen. Voor diverse branches, waaronder de gezondheidszorg, de productie- en
mode-industrie, groothandel, hospitality, retail en de publieke sector, automatiseert Infor kritische processen. In de software van Infor is branchespecifieke kennis ingebouwd wat de noodzaak voor dure maatwerkaanpassingen overbodig maakt. Het hoofdkantoor van Infor staat in New York City. Dit
is ook de thuisbasis van Infors interne ontwerpbureau Hook & Loop, een van de grootste creatieve bureaus in Manhattan. Zij richten zich op een gebruikerservaring die plezierig en boeiend is. Infor zet zijn applicaties voornamelijk in op de Amazon Web Services cloud en opensourceplatformen.
Kijk voor meer informatie op: nl.infor.com.
Infor klanten zijn onder andere:
* 18 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
* 10 van de top 10 hightechbedrijven
* 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
* 21 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
* 18 van de 20 grootste Amerikaanse steden
* 20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
* 17 van de top 20 industriele distributeurs
* 15 van de top 20 wereldwijde retailers
* 4 van de top 5 brouwerijen
* 21 van de top 30 wereldwijde banken
* 6 van de 10 grootste hotelmerken
* 6 van de top 10 wereldwijde luxe merken