Lesscher IT lanceert telefonie in de cloud
donderdag 28 januari 2016 08:00
Dit is een origineel bericht van Lesscher IT
Hengelo, 28 januari 2016 - Lesscher IT (http://www.lesscher.nl), specialist in het adviseren, bouwen en beheren van IT infrastructuren, introduceert een nieuwe dienst in haar portfolio: Lesscher Telefonie Online (http://www.lesscher.nl/cloud-oplossingen/telefonie-online). Met Telefonie Online worden vaste- en mobiele telefonie samengebracht in de cloud.
"In een wereld waarin er wordt verwacht dat iedereen altijd en overal bereikbaar is, is het belangrijk om een laagdrempelige oplossing aan te bieden", zegt Tonnis Goosen, commercieel manager bij de Hengelose IT club. Hij vervolgt: "door het integreren van Telefonie Online aan Lesscher's bestaande Werkplek Online oplossing wordt communiceren nog efficienter en tijdbesparender. De introductie van Telefonie Online is daarom een logische stap."
Telefonie Online is een flexibele telefooncentrale in de cloud en biedt klanten alle functies die klanten van een centrale in de cloud mogen verwachten. Zo bellen gebruikers vanaf elk device met hetzelfde telefoonnummer en bepalen zelf hun (on)beschikbaarheid. Naast de standaard functies worden ook geavanceerde functies aangeboden, zoals receptie- en callcenterfunctionaliteiten.
Met Lesscher Telefonie Online wordt er gecommuniceerd via een betrouwbaar netwerk welke dubbel is uitgevoerd en 24/7 wordt bewaakt. Goosen: "Betrouwbaarheid staat bij Lesscher IT hoog in het vaandel. Niet voor niets is een van onze expertisegebieden Business Continuity. Een telefooncentrale in de cloud is vele malen betrouwbaarder dan een fysieke telefooncentrale omdat zij bijvoorbeeld niet onderhevig is aan kabelbreuken of stroomstoringen".
Over Lesscher IT
Lesscher IT biedt haar klanten een veilige, digitale werkomgeving die altijd en overal beschikbaar is. Meer informatie over Lesscher IT: http://www.lesscher.nl
*
*
*
*