Nieuwe biologische reclamecampagne voor jouw bedijf
[IMG]
Nieuwe biologische reclamecampagne voor jouw bedijf
Of je nu boer, verwerker, handelaar, kok, of consument bent, een ding hebben we gemeen: samen staan we achter biologisch. Om dit te laten zien ontwikkelt Bionext samen met creatieve bureaus en haar aangesloten leden een campagne om het biologisch keurmerk meer zichtbaarheid te geven. Zo laten
we biologisch groeien. Doet u mee?
De campagne
Met deze campagne, gesteund door de Europese Unie, gaan we ons in 2016 richten op de lichtgroene consument. We spelen in op de trend waarbij consumenten op zoek zijn naar diervriendelijke- en gezonde producten met een geloofwaardig keurmerk. Het wordt een concept dat u eenvoudig kunt
implementeren in uw eigen communicatie uitingen.
Het doel:
De bekendheid van het biologisch keurmerk vergroten, samen met de belangrijkste kernwaarden.
Het concept:
o Het Biologisch keurmerk staat centraal
o Inspelen op de community en sharing marketing trend
o Open en toegankelijk
o Guerrilla acties faciliteren
o Bereik creeren door massa aan te spreken via eigen kanalen supermarkten
o De biologische keten mobiliseren en toegevoegde waarde bieden door campagne eveneens te dragen
Voorbeelden
Hieronder een paar voorbeelden van hoe de campagne door de hele keten kan worden gebruikt. Let op: dit is een concept. De definitieve uitwerking volgt later.
Wilt u ook met deze campagne aan de slag?
Meld u dan hier aan
Wilt u meer informatie:
Neem contact op Marieke Develing via develing@bionext.nl