Boost Group verkondigt nieuwe leider van Nederlandse Shopper Marketing

dinsdag 26 januari 2016 10:39 Economie

Dit is een origineel bericht van PR Newswire

CHAM, Switzerland, January 26, 2016 /PRNewswire/ --

Boudewijn van Nieuwenhuijzen benoemd tot nieuwe Algemeen Directeur Shopper Marketing Nederland Vandaag verkondigt Boost Group, de toonaangevende dienstverlener op het gebied van marketing en sales, de benoeming van Boudewijn van Nieuwenhuijzen (39) als Algemeen Directeur Shopper Marketing voor Nederland. Hij zal een groeiend team aansturen om in te zetten op de kracht van Boost Group in deze markt.

Van Nieuwenhuijzen is een getalenteerde manager en heeft uitgebreide ervaring in de sector verbruiksartikelen. Hij heeft gewerkt voor internationale merken zoals Unilever, in de groothandel voor Deli XL en in de detailhandel voor Ahold en de HEMA. Hij is verantwoordelijk geweest voor en heeft teams aangestuurd op verschillende afdelingen - operations, inkoop, koopwaar, marketing en sales - en is daardoor bekend met alle aspecten van de toeleveringsketen. Voordat hij bij Boost Group kwam, heeft Van Nieuwenhuijzen met groot succes het e-commerce platform van de HEMA opgezet.

"Ik ben enthousiast om tot dit dynamisch team van marketeers en verkoopdeskundigen toe te treden. De portefeuille van en de manier waarop Boost Group samenwerkt met klanten is bijna uniek en biedt aantrekkelijke mogelijkheden voor vele merken en detaillisten", stelt Van Nieuwenhuijzen.

Bovendien: "In de afgelopen 29 jaar heeft Boost Group grote stappen tot specialisatie ondernomen en is internationaal een volledige dienstverlener geworden op het gebied van Shopper Marketing, Loyalty Programma's, Collectibles Promotions en Digital Solutions. Ik wil deze groei doorzetten door onze teams te ondersteunen in de verdere ontwikkeling van innovatieve en op maat ingerichte platforms om shoppers in het veld te activeren."

"Momenteel bedienen wij ruim 150 klanten in de voedingsmiddelenbranche, DIY en elektronica, de brandstof- en autobranche, financiele verzekeringsproducten, alsmede in de telecommunicatie", zegt Mario Schwegler, CEO van Boost Group. "Boudewijn van Nieuwenhuijzen is een geweldige aanwinst voor ons. Zijn talent, met name op het gebied van Shopper Marketing, zal ons helpen om onze dienstverlening in Nederland verder te ontwikkelen."

Van Nieuwenhuijzen is Nederlander en woont met zijn gezin in Amsterdam.