Ambassade van Den Haag winnaar Netwerk Citymarketing Awards
Ambassade van Den Haag winnaar Netwerk Citymarketing Awards
Gepubliceerd:
22 januari 2016
Laatste wijziging:
22 januari 2016
De Ambassade van Den Haag is de trotse winnaar van de Netwerk Citymarketing Award. Dat werd donderdag 21 januari 2016 bekend gemaakt tijdens de Dag van de Citymarketing in Leiden.
Bij de Ambassade van Den Haag zijn 250 enthousiaste vrijwilligers actief die als City Hosts bezoekers tijdens evenementen gastvrij ontvangen! De City Hosts staan tijdens evenementen op belangrijke hotspots en knooppunten om bezoekers te helpen als ze vragen hebben over de stad, het evenement
of over hoe van A naar B te komen.
De Netwerk Citymarketing Award is een jaarlijkse prijs die wordt uitgereikt aan projecten en campagnes die in het afgelopen jaar een opvallende bijdrage hebben geleverd aan het vakgebied van citymarketing. De jury let daarbij op effectiviteit, vernieuwing en kwaliteit.
Bij het uitreiken van de award motiveerde de jury waarom de Haagse inzending dit jaar gewonnen heeft: "Den Haag maakt er echt werk van om een gastvrije stad te zijn. De Ambassade van Den Haag sluit aan bij die ambitie. Het mooie van dit initiatief is, dat het niet eenmalig is, maar structureel
wordt ingezet. Vrijwilligers uit alle lagen van de bevolking doen enthousiast mee en worden hierdoor actief betrokken bij de stad."
Jeannette Binnema van de Ambassade van Den Haag: "We zijn in 2014 gestart met de Ambassade van Den Haag om de bezoekers van het WK Hockey een gastvrij onthaal te bieden. Dat sloeg heel goed aan en we wisten dan ook al snel dat we dit vaker wilden gaan doen. We zijn heel trots dat onze aanpak
nu erkenning krijgt vanuit het Netwerk Citymarketing!"
Zie ook:
http://www.netwerkcitymarketing.nl/
http://www.ambassadevandenhaag.nl/