Vierdaagse past huisstijl voor jubileum-editie aan


Vierdaagse past huisstijl voor jubileum-editie aan

Gebruik jubileumlogo door derden alleen met toestemming

Het logo van de Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen is speciaal voor de 100^ste editie - van 19 tot en met 22 juli 2016 - aangepast. Aan het logo is een wapperende wimpel met daarop de tekst `100^ste' toegevoegd. Tot de huisstijl van de Vierdaagse behoort in 2016 ook de slagzin
`Wie wandelt wordt honderd'.

Naast de wapperende wimpel in het logo en de slogan als een soort pay off, is er een feestelijk jubileumrozet aan de huisstijl van de 100^ste Vierdaagse toegevoegd. De rozet, waarin logo met wimpel terugkomen, wordt in dit jubileumjaar ingezet als decoratie op plaatsen waar de 100^ste
Vierdaagse extra uitstraling dient te krijgen.

Aanvulling

"Het zijn aanvullingen en toevoegingen op bestaande uitingen, die na de 100^ste editie ook weer makkelijk weggelaten kunnen worden", aldus Jennifer Bus-Vos, hoofd communicatie van Stichting DE 4DAAGSE.
"De al jarenlang gebruikte logo's van de Vierdaagse, zowel het officiele merklogo als het internationale logo `The Walk of the World', voldoen helemaal aan wat wij als organisatie van een logo verlangen. Aan complete vernieuwing zijn we nog lang niet toe, vandaar dat gekozen is voor aanvulling
met de wapperende wimpel, eventueel in combinatie met de slogan 'Wie wandelt wordt honderd'."
Op alle logo's van de Vierdaagse rust copyright, ze mogen zonder toestemming van Stichting DE 4DAAGSE op geen enkele wijze door anderen gebruikt worden.