Live pre-rolls met livestreamverbinding bij KLM campagne
13.01.2016
Voor de nieuwe campagne voor de KLM Werelddeal Weken is gekozen voor de inzet van een geheel nieuwe variant op de pre-roll. Live pre-rolls tonen live beelden via een livestreamverbinding. De campagne werd geheel op iPhone geproduceerd.
`Met deze fantastische deals van KLM ben je zo dicht bij je bestemming,
dat het voelt alsof je er al echt bent,' zegt Jeroen Thissen, creatief bij DDB&Tribal Amsterdam. `Daarom laten we juist die kleine verrassende reismomentjes zien die je zo zelf op Whatsapp had kunnen zetten. Alsof je er al echt bent dus. Door ook alles echt te filmen met een iPhone hebben we
die beeldtaal helemaal doorgetrokken in de executie'.
Live pre-rolls met livestreamverbinding
DDB&Tribal Amsterdam ontwikkelde de serie live pre-rolls in samenwerking met het livestreamplatform EarthCam en Sanoma | SBS. In de pre-rolls wordt verbinding gemaakt met een livestream vanuit New York, Los Angelos of Rio de Janeiro. Zo krijgen kijkers alvast een echt voorproefje van de
plaats van bestemming. De live pre-rolls worden getoond op nu.nl en kijk.nl. Live pre-roll New York bekijken.
Contact salesteam Sanoma
Ben je op zoek naar de juiste advertentie oplossing voor het bereiken van jouw doelstellingen? We denken graag met je mee. Neem contact op met ons salesteam, 088 556 77 77 of stuur een e-mail naar sales.nl@sanoma.com.
Print Download PDF Contact Stuur door