Legitimatie gevraagd voor informatieavond in Overvecht
11-01-2016
Bewoners die vanavond 11 januari naar de informatieavond komen over de voorgenomen tijdelijke vestiging van asielzoekers in Overvecht, moeten naast het wijkbericht ook een legitimatiebewijs meenemen als toegangsbewijs. De gemeente heeft dit in overleg met politie en justitie besloten naar
aanleiding van signalen, dat mogelijk ook anderen dan direct omwonenden naar de bewonersavond komen.
Tijdens deze eerste bewonersavond wil de gemeente graag in alle openheid in gesprek met de direct omwonenden en ondernemers; doel is hen te informeren en te horen welke vragen en zorgen zij hebben. Deze vragen en ideeen worden gebruikt om de opvang in de wijk goed te laten verlopen.
De gemeente vraagt genodigden vanavond om op tijd te komen. De zaal is open vanaf 19.00 uur, de bijeenkomst start om 19.30 uur. Mocht de opkomst vanavond hoger zijn dan het aantal beschikbare plaatsen, dan zijn genodigden welkom op de extra informatieavond op 21 januari. Informatie hierover
volgt via een wijkbericht.
Meer informatie
Met vragen kan men contact opnemen met de gemeente Utrecht, tel 030 - 286 00 00, met wijkbureau Overvecht aan de Zamenhofdreef 17 of mailen naar overvecht@utrecht.nl
Veelgestelde vragen met antwoorden staan op www.utrecht.nl/asielzoekers