Nissan lanceert nieuwe campagne: "Stop met roken"
Nissan lanceert nieuwe campagne: "Stop met roken"
Belangrijkste media-items
[ ]
dec 31, 2015 | ID:140885
*
* Downloaden
* Word-document (.doc) (7,3 KB)
* PDF (.pdf) (50,8 KB)
* HTML (.html) (7,3 KB)
* Tekst (.txt) (1,6 KB)
`Het uitdrukken van de laatste peuk als symbool voor een frisse start van 2016'
Nissan lanceert nieuwe campagne: "Stop met roken"
Amsterdam, 31 december 2016 - "Stop met Roken" is de titel van de campagne waarmee Nissan 2016 inluidt. In zowel Nederland als Belgie roept Nissan automobilisten op om het roken op te geven en daarmee te kiezen voor een gezonde en voordelige levensstijl.
`We weten allemaal wel dat roken ongezond is. We weten ook dat het overtuigen van rokers met allemaal argumenten vaak averechts werkt', vertelt Bart van Thienen, campagneleider en Communications Director van Nissan Nederland. `Daarom kiezen we voor een andere aanpak. We hebben daarom een video
laten maken die puur inspeelt op het gevoel: het uitdrukken van de laatste peuk als symbool voor het begin van een frisse start van het nieuwe jaar, vol frisse lucht.'
Steun in de eerste weken
De nieuwe campagne is bedoeld om iedereen te steunen die zich heeft voorgenomen om vanaf 1 januari 2016 te stoppen met roken. Van Thienen: `We willen brede support tonen, juist in de eerste weken van het nieuwe jaar, om te voorkomen dat "stoppers" weer terugvallen in oude gewoontes. We zijn
ervan overtuigd dat als mensen eenmaal de stap hebben gezet de voordelen snel merkbaar zijn en blijven.'
Nissan verspreidt de video online. Het merk richt zich met de campagne op alle automobilisten.
De video "Stop met roken is via onderstaande link te zien en te delen:
https://youtu.be/ieSYRAxlz0c
Sitemap