LeadBoxer haalt half Miljoen binnen om sales teams te helpen scoren


AMSTERDAM, 20151223 -- LeadBoxer, het bedrijf dat sales teams helpt met het identificeren van leads uit website verkeer, kondigt vandaag aan een investering van €500k gekregen te hebben van The Hatch Firm. Het product is gelanceerd in begin 2015, en heeft tractie behaald door klanten aan te trekken in een markt die wordt geschat op €5 biljoen in de VS. Door Big Data technologie toe te passen kan LeadBoxer uit duizenden website bezoekers de beste leads identificeren en sorteren, en dus effectief 'naalden uit een hooiberg halen'.

„De meeste, zo niet alle, bedrijven moeten de sales pipeline continue gevuld houden met gekwalificeerde leads. LeadBoxer lost dit probleem op door deze pipeline automatisch te vullen, een taak waar vaak een heel team van mensen voor nodig is“ Arjen Koonings, partner at The Hatch Firm

Huidige klanten zijn o.a. IDG, Fox-IT, and Data3s. 

Onze strategie is om een ding heel goed te doen: het leveren van actiegerichte informatie door klanten te berichten als er gekwalificeerde lead activiteit plaatsvindt.

De dienst is uniek omdat het gebruikers in staat stelt om automatisch te beslissen wat belangrijke inkomende leads zijn, bijvoorbeeld gebaseerd op locatie, gedrag of industrie/sector.

„We zijn zeer enthousiast over de mogelijkheden die deze investering met zich mee brengt, voornamelijk het groeien van ons team. We hebben het afgelopen jaar gespendeerd aan het maken van van een fantastisch product, we zijn nu klaar om het te schalen en miljoenen bedrijven te helpen met het identificeren van de beste leads“ Wart Fransen, Co-founder