EMOTIE….. EMOTIE en nog eens EMOTIE
Hét Kerstcadeau van 2015
CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20151218 -- Kerst lijkt dit jaar voor veel mensen een vluchtroute uit de vervelende gebeurtenissen in de wereld, zo blijkt uit de Kerstverkopen van SurpriseFactory.nl Het geven van een emotie-cadeau is dit jaar met 32% gestegen ten opzichte van vorig jaar. Het merendeel van de gevers is vrouw. Waaruit blijkt dat vooral vrouwen proberen het goed te doen bij de (mannelijke) ontvanger met een beleveniscadeau.
Emotie in een cadeau?
“Cadeaus met veel emotie zoals ‘Beleef opnieuw uw Huwelijksnacht’, ‘Samen dineren op grote hoogte’ of ‘Spectaculaire Sledehondentocht’ staan in de TOP 10 Kerstcadeaus”, vertelt Jim Advocaat, directeur / eigenaar van SurpriseFactory.
“Misschien komt het, zoals je wel meer ziet als het wat slechter gaat in de wereld om je heen, dat mensen beschutting bij elkaar zoeken.”
Wij zien die emotie niet alleen terug in het soort cadeaus die verkocht worden, maar ook in de persoonlijke teksten die de gevers aan hun cadeau toevoegen.
Is de persoonlijke tekst normaal meer in de sfeer van “Prettige Kerstdagen” of “Heel veel plezier met dit cadeau”….
Nu zien wij veel meer teksten in de sfeer van: “Laten we samen weer eens echt gaan genieten” of “Omdat ik heel veel van je hou en heel gelukkig met je ben….”
SurpriseFactory.eu is met een aanbod van meer dan 500 verschillende bijzondere cadeaubonnen en meer dan 2 miljoen unieke bezoekers per jaar dé cadeaukenner bij uitstek in Nederland, België en Duitsland. SurpriseFactory is deze maand onderscheiden als Branchewinnaaar van de Nationale Succes Award 2015 in de categorie cadeaubonnen.