Eigenschappen van Microsoft Dynamics CRM belicht in nieuw boekje
HOUTEN, 20151218 -- Naast SAP en Salesforce staat Microsoft Dynamics CRM in de top 3 van meest gebruikte CRM oplossingen. In het nieuwe boekje 'Microsoft Dynamics CRM' belicht het ICT informatiecentrum de toepassing, functionaliteit en mogelijkheden van dit CRM systeem. Aan de orde komen de voor- en nadelen van het systeem, de keuze tussen de cloud versie (online) en on premise versie (lokaal), koppelingen met Outlook en andere software en diverse trends en ontwikkelingen rond Microsofts CRM oplossing. Het boekje is in gedrukte vorm of als ebook gratis beschikbaar op ICTboekensite.nl, het boekenoverzicht van het ICT informatiecentrum.
Over de inhoud
Veel organisaties die zich oriënteren op een nieuwe oplossing voor customer relationship management overwegen Microsoft Dynamics CRM. Dat is niet verrassend, aangezien inmiddels zestien van de honderd reeds geïmplementeerde CRM oplossingen Microsoft Dynamics CRM is. Naast SAP en Salesforce staat dit product in de top 3 van meest gebruikte CRM systemen. Of het daarmee ook automatisch tot de beste CRM software behoort, is de vraag. Om deze vraag te helpen beantwoorden, geven diverse kennispartners van het ICT informatiecentrum in het boekje 'Microsoft Dynamics CRM' hun visie op de unieke eigenschappen en aspecten van de CRM oplossing, zoals gebruikservaringen, kwaliteit, functionaliteit, prijs en koppelbaarheid met andere software en Microsoft producten.
ICT informatiecentrum
Het onafhankelijke ICT informatiecentrum publiceert sinds 2001 boeken, websites, whitepapers, checklists, gidsen en andere media rondom de toepassing en keuze van bedrijfssoftware en andere zakelijke ICT oplossingen. Jaarlijks maken meer dan 200.000 (mee)beslissers gebruik van deze media bij het opzetten en uitvoeren van hun ICT projecten. Het ICT informatiecentrum is volledig zelfstandig, levert geen ICT producten of diensten en heeft daarom geen enkel belang bij de keuze van ICT oplossingen of leveranciers daarvan.