SurpriseFactory winnaar 2015 in Geschenkvoucherbranche
Nationale Business Succes Award 2015: iedere zondag op RTL7 om 12:55 uur
ROTTERDAM, 20151217 -- SurpriseFactory is door de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar 2015 in de Geschenkvoucherbranche. Zij heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende onderneming, met een zeer sterke positionering en een excellente reputatie. ‘SurpriseFactory wordt alom gezien als een van de leidende bedrijven op het gebied van cadeaubonnen en weet haar uitgebreide vakkennis uitstekend te combineren met een klant- en servicegerichte aanpak, waardoor zij zeer hoog scoort op klanttevredenheid.’
Onder het motto ‘Bijzondere mensen verdienen een bijzonder cadeau’ tracht het team van SurpriseFactory (officiële naam: Kadopagina BV) dagelijks de cadeauwensen van haar bezoekers te vervullen. SurpriseFactory is online sinds 1999. Niet alleen in Nederland (www.kadopagina.nl), maar ook in België en Duitsland. Kadopagina.nl is met een aanbod van meer dan 500 verschillende cadeaubonnen de cadeaukenner bij uitstek. Alle cadeaus worden aangeboden in de vorm van een voucher, die de ontvanger zelf kan verzilveren bij de talloze gerenommeerde partners waar SurpriseFactory mee samenwerkt, zoals Circuit Park Zandvoort, Diergaarde Blijdorp, Preston Palace, Hampshire Hotels en vele andere. Het geven van een beleveniscadeau is dit jaar met 32% is gestegen ten opzichte van vorig jaar. Uit onderzoek blijkt dat de meeste kopers een beleveniscadeau geven waarvan zij denken dat de ontvanger het graag wil hebben. Vooral vrouwen proberen het goed te doen bij de ontvanger. Het merendeel van de gevers is dan ook vrouw. De bestverkochte categorie is mannelijk: Actie & Avontuur.
De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in SurpriseFactory een stabiele, vooruitstrevende onderneming die naar verwachting in de toekomst nog veel successen kan behalen binnen de markt. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij SurpriseFactory, want zij is continu bezig haar diensten te verbeteren en optimaal af te stemmen op de wensen van haar klanten.’
Alomvattend productgamma
SurpriseFactory heeft als eerste een onderscheidende online activiteit ontwikkeld en tot een succes gemaakt, namelijk mooie, emotie opwekkende en tot de verbeelding sprekende belevenissen aanbieden als cadeau. En dat doet de onderneming goed. Ze is vernieuwend, en blijft continu vernieuwen om haar voorsprong vast te houden. ‘Top in de procesuitvoering, heldere afspraken en uniforme condities met alle leveranciers, een assortiment dat altijd in ontwikkeling is, de klant geven wat verwacht wordt, en het doel bereiken: mensen blije momenten geven!’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie.
Daarnaast is het voor SurpriseFactory van belang dat de website perfect werkt. Er vinden dan ook voortdurend verbeteringen plaats op het gebied van design, user experience en zoekmachineoptimalisatie, om de interesse van de gebruiker vast te houden en bij de zoekresultaten van Google bovenaan te staan. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg. ‘SurpriseFactory is een mooi bedrijf dat absoluut in de wereld van het online winkelen een aparte plaats verdient’, aldus de jury.
Meer informatie: https://www.kadopagina.nl/
Over het Nationale Business Succes Award Instituut
Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.
De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.
De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2015), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks tot einde 2015 te volgen op RTL 7, zondags om 12:55 uur.