SAVO en CSO Insights kondigen conclusies van onderzoek naar sales enablement aan
Sales enablement kan omzet met 10,2% verhogen
CHICAGO, 11 december 2015 /PRNewswire/ -- SAVO Group, de toonaangevende leverancier van oplossingen voor sales enablement op ondernemingsniveau, kondigt de conclusies aan van de eerste jaarlijkse CSO Insights 2015 Sales Enablement Optimization Study. Het onderzoek geeft een evaluatie van de huidige stand van zaken in sales enablement, inclusief de meetbare zakelijke impact die deze kan hebben op een organisatie, de uitdagingen en de trends. De belangrijkste resultaten:
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150827/261749LOGO
-- Bedrijven met een duidelijke en goed ontwikkelde strategie op het gebied
van sales enablement zien een 10,2% hogere omzet dan bedrijven die in
dit proces nog minder volwassen zijn.
-- Sales enablement is een groeiend vakgebied nu 32,2% van de bedrijven in
2015 functies op het gebied van sales enablement heeft (vergeleken met
14% in 2011).
-- Bedrijven met sales enablement zijn in toenemende mate meer succesvol in
het behalen en overtreffen van hun verkoopdoelen dan bedrijven die nog
geen consistente enablement-strategieen hebben ontwikkeld.
"Organisaties zien zich tegenwoordig geconfronteerd met een uitdaging in de vorm van een erosie in de verkoopprestaties en de hedendaagse verkopers krijgen te maken met meerdere besluitvormers in het verkoopproces. Bedrijven die een transformatie op basis van sales enablement hebben doorgevoerd, begrijpen dat verkoop een waarde creerend proces is waarin ze veel betere prestaties kunnen boeken en hun relaties met klanten meer kwaliteit kunnen geven", aldus Jim Dickie, Research Fellow voor CSO Insights.
"Het onderzoek van CSO Insights bevestigt wat we bij onze klanten hebben gezien: ze behalen betere verkoopresultaten met sales enablement", aldus Jason Liu, Chief Executive Officer, SAVO Group. "SAVO heeft een unieke positie verworven voor het ondersteunen en versterken van organisaties in de ontwikkeling van hun sales enablement-processen en de focus op strategieen voor het verbeteren van meetbare prestaties".
Als u meer wilt weten over de resultaten van de CSO Insights 2015 Sales Enablement Optimization Study, bezoekt u http://www.savogroup.com/csoinsights-webinar [http://www.savogroup.com/csoinsights-webinar] om een op aanvraag te bekijken webinar te zien dat werd voorgezeten door Jim Dickie, Research Fellow voor CSO Insights, en Chris Tratar, VP Product Management van SAVO.
Over SAVO
SAVO is de leider in de markt voor sales enablement, en heeft sinds de oprichting in 1999 sales enablement als eerste op de kaart gezet. Het SAVO-platform voor sales enablement drijft een breed scala aan sales enablement-mogelijkheden aan, inclusief prescriptieve inhoud, gerichte verkoop en aangepaste tools om klanten te engageren, die resulteren in meer voorspelbare verkoopresultaten. Voor meer informatie over de meer dan 600.000 professionals op het gebied van verkoop en marketing die SAVO gebruiken, bezoekt u www.savogroup.com [http://www.savogroup.com/].
SAVO Group
Web site: http://www.savogroup.com/