Sterk verhoogd ijzergehalte in kwelwater Horstermeer


Publicatiedatum : 26 november 2015

Als u telefonisch contact met ons opneemt, loopt dat meestal via onze uitvoerende organisatie Waternet. Voorheen waren daar kosten aan verbonden. Omdat wij en Waternet continue werken aan de dienstverlening naar onze klanten zijn deze kosten nu verlaagd.

Vanaf nu betaalt u alleen nog uw eigen telefoonkosten wanneer u belt met onze klantenservice bij Waternet. De vaste kosten van EUR0,20 ct per gesprek verdwijnen. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken over bijkomende kosten wanneer u met ons belt.

Wij helpen u graag

Heeft u een vraag of wilt u een melding doorgeven? Dan kunt u dat doen via onze uitvoerende organisatie Waternet. U kunt op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bellen met de klantenservice via 0900 9394. Kijk ook eens op mijn.waternet.nl. Hier kunt u makkelijk uw waterschapsaanslag bekijken en
betalen of uw persoonlijke gegevens wijzigen.