Officiele bekendmakingen 2015 week 49
Ilja Janssen
2 december 2015 - week 49
Vergunningaanvragen
Besluiten
Vergunningaanvragen
Omgevingsvergunningen
RECTIFICATIE
Er stond een fout in de officiele bekendmakingen van 25 november 2015. Er is geen omgevingsvergunning aangevraagd voor het aanleggen van een uitweg op Europalaan 63 in Renkum.
Aangevraagd
Locatie: Van Borsselenweg 29, Oosterbeek
Voor: bouwen woning
Datum ontvangst: 19 november 2015
Locatie: Dr. Breveestraat 16, Oosterbeek
Voor: kappen fijnspar
Datum ontvangst: 10 november 2015
Locatie: Paul Krugerstraat 12, Oosterbeek
Voor: kappen christusdoorn
Datum ontvangst: 15 oktober 2015
Locatie: Hogenkampseweg ong. perceelnummer 6331, Renkum
Voor: bouwen woning
Datum ontvangst: 18 november 2015
Locatie: Cardanuslaan 3, Doorwerth
Voor: kappen twee coniferen en plaatsen zonnepanelen
Datum ontvangst: 16 november 2015
Locatie: W.A. Scholtenlaan 138, Doorwerth
Voor: aanleggen kunstgrasveld
Datum ontvangst: 11 november 2015
Informatie
Voor meer informatie over bovengenoemde aanvragen kunt u contact opnemen met de Omgevingsdienst Regio Arnhem (ODRA), Eusebiusbuitensingel 53 in Arnhem. De ODRA is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur op telefoonnummer (026) 37 71 600. Of mail naar
postbus@odra.nl.
De publicatie van deze aanvragen heeft uitsluitend een informatief karakter. Er kunnen in dit stadium geen bezwaren worden ingediend. Er wordt geen correspondentie gevoerd over bovengenoemde aanvragen.
Besluiten
Omgevingsvergunningen
Verleend
Locatie: Dr. Breveestraat 16, Oosterbeek
Voor: kappen fijnspar
Verzenddatum: 23 november 2015
Locatie: Paul Krugerstraat 12, Oosterbeek
Voor: kappen christusdoorn
Verzenddatum: 23 november 2015
Locatie: Margrietstraat 10, Oosterbeek
Voor: plaatsen erker
Verzenddatum : 23 november 2015
Bezwaar
Het besluit en de bijbehorende stukken liggen met ingang van de dag na verzending van het besluit gedurende 6 weken ter inzage bij de Omgevingsdienst Regio Arnhem (ODRA), Eusebiusbuitensingel 53 in Arnhem.
Belanghebbenden kunnen op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen 6 weken na verzenddatum van het besluit bezwaar maken. Het bezwaarschrift moet uw naam en adres bevatten, er moet duidelijk in staan tegen welk besluit u bezwaar maakt en het moet gemotiveerd, gedateerd en ondertekend
zijn. U kunt het bezwaarschrift richten aan het college van burgemeester en wethouders, Postbus 9100, 6860 HA Oosterbeek.
Aangezien het indienen van een bezwaarschrift geen schorsende werking heeft en het besluit daarom de dag na verzending in werking treedt, kunt u ook een voorlopige voorziening vragen bij de Voorzieningenrechter van de Rechtbank Gelderland, Team bestuursrecht, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem.