Burgerzaken gesloten op 5 november


Op donderdag 5 november vindt er een verplichte vervanging van onze automatiseringssystemen plaats. De balies Burgerzaken zijn die dag daarom gesloten.

Het aanvragen of afhalen van bijvoorbeeld reisdocumenten (paspoort/ID-kaart) en rijbewijzen is dan niet mogelijk. Dit geldt ook voor spoedaanvragen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Alle overige afdelingen zijn wel geopend. Vrijdag 6 november staan de medewerkers Burgerzaken weer voor
u klaar!

Elektronische dienstverlening

Wist u dat u tegenwoordig steeds meer diensten ook elektronisch met de gemeente kunt regelen? Zo kunt u een verhuizing of uittreksel ook online aanvragen. In veel gevallen heeft u hier DigiD voor nodig, maar ook zonder helpen wij u graag. De elektronische dienstverlening heeft geen hinder van
de werkzaamheden. Hier kunt u dus gewoon gebruik van maken!

We werken constant aan onze dienstverlening. Zo kunnen we u nog beter en sneller te hulp staan!