Online tickets


Koop hier je ticket online

Met een e-ticket hoef je bij grote drukte niet meer langs de kassa en kan je direct naar de kaartcontrole.


Hoe werkt het:

* Kies hieronder de juiste tickets en het gewenste aantal.
* Loop de stappen door in het iDEAL-betaalsysteem.
* Na de betaling kan je de tickets downloaden of als pdf naar je e-mailadres laten verzenden. Het kan enkele minuten duren voordat de tickets zijn aangekomen.
* Geen tickets ontvangen? Controleer dan of de betaling is afgeschreven en check ook je spam folder.
* Print de ticket(s) uit en neem ze mee naar het museum. (We kunnen op dit moment helaas nog geen barcodes op smartphones verwerken!)
* Ga met je ticket(s) naar de kassa en ontvang daar een entreekaartje.
* Wachtrij bij de kassa? Loop dan naar de informatiebalie voor het entreekaartje.


Uitzonderingen:

* Vrienden van het Museon en houders van een Museumjaarkaart, Rotterdampas of ICOM-kaart hebben gratis toegang en dus geen e-ticket nodig! Zij krijgen op vertoon van hun pas of kaart direct een kaartje bij de kassa of (bij drukte) bij de informatiebalie.
* Kortingskaarten (bijvoorbeeld voor groepen, ooievaarspas-houders en BSO's/NSO's) en combinatiekaarten met Omniversum zijn helaas niet online beschikbaar. Deze kortingskaarten kun bij de kassa kopen.


Storing?
Bij storingen met het online ticket kun je contact opnemen met Ticketteam: 0252 220956 (alleen tijdens kantooruren) of support@ticketteam.nl



IFrame