13 oktober informatieavond over gebruik gemeentelijke website


Gepubliceerd op: 07 oktober 2015

Vorig jaar heeft de gemeente Steenbergen een informatieavond georganiseerd over het gebruik van de gemeentelijke website. Deze avond was speciaal voor mensen met een grotere afstand tot de digitale wereld. De avond was een groot succes en daarom organiseren wij dit jaar weer een
informatieavond.

U bent van harte uitgenodigd op dinsdag 13 oktober 2015 om 19.30 uur in het gemeentehuis (Buiten de Veste 1 in Steenbergen).

Antwoord op uw vragen

De gemeentelijke informatievoorziening gaat steeds meer via de digitale weg. Ook kunnen inwoners steeds meer zaken online regelen. Tijdens de informatieavond wordt antwoord gegeven op vragen als:

* Wat kan ik vinden op de website van de gemeente?
* Waar kan ik een melding doen van bijvoorbeeld een losliggende stoeptegel?
* Waar vind ik de officiele bekendmakingen van de gemeente?
* Welke informatie over producten kan ik vinden in de gemeentewinkel?
* Hoe gebruik ik de zoekfunctie?
* Hoe werken de aanvraagformulieren?



Natuurlijk krijgt u ook de gelegenheid om uw eigen vragen te stellen.

Aanmelden

Komt u op 13 oktober naar de informatieavond? Meld u dan telefonisch aan via het algemene nummer van de gemeente: 14 0167.