The North Face onthult "Never Stop"
ALAMEDA, Calif.-(BUSINESS WIRE)- The North Face heeft vandaag zijn eerste globale campagne onthuld: " Never Stop." De campagne, met filmbeelden van over de hele wereld, nodigt kijkers uit voor een emotionele ontdekkingstocht naar de vreugde die te vinden is op de grens van hun fysieke en intellectuele mogelijkheden.
Dit Smart News-persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht:http://www.businesswire.com/news/home/20150929007017/nl/
The North Face unveiles first-ever global brand campaign, "Never Stop," to change the way people vie ...The North Face unveiles first-ever global brand campaign, 'Never Stop,' to change the way people view exploration. (Photo: Business Wire)
"Of het nu gaat om het epische of alledaagse, wij willen mensen inspireren om hun passie te ontdekken, en die ongenadig na te jagen", aldus Todd Spaletto, directeur van The North Face. "De `Never Stop'-campagne draait net als onze vorige campagne in de VS om mensen die de ontdekkingsgeest vertegenwoordigen."
"Never Stop" laat zien hoe The North Face-atleten Conrad Anker, Paige Claassen, Xavier De Le Rue en Tom Wallisch hun fysieke grenzen op het gebied van bergbeklimmen, skien en snowboarden verleggen en vult dit aan met culturele, creatieve en emotionele scenes van een fotograaf, mariene bioloog en wetenschapper, om zo een verhaal over ontdekkingsgeest te laten zien.
"'Never Stop' gaat over het ontdekken van je eigen potentieel en inspiratie", zei The North Face-atleet Jimmy Chin. "Voor mijzelf was de uitdaging in de bergen een belangrijk onderdeel van mijn leven en echt mijn passie, maar fotografie is al net zo'n ongelooflijke reis geweest om nieuwe perspectieven te vinden en mezelf op creatief gebied uit te dagen."
De "Never Stop"-campagne wordt in het vierde kwartaal wereldwijd in meer dan 10 markten gedistribueerd, waaronder de VS, Canada, Duitsland, het VK, Frankrijk, China, Zuid-Korea, Australie, Nepal en Singapore. Hij zal worden getoond op belangrijke zenders en online media overal ter wereld en ook te zien zijn via out-of-home-uitvoeringen.
Over The North Face(R)
The North Face, een merk van VF Corporation brand, werd opgericht in 1966 met het doel om outdoor-atleten voor te bereiden op hun volgende avontuur. Tegenwoordig zijn we het toonaangevende merk en creeren we door atleten geteste en tijdens expedities bewezen producten die mensen helpen de grenzen van het menselijke te ontdekken. We beschermen de outdoors en beperken onze invloed op de planeet tot een minimum door middel van onze programma's die duurzaamheid bevorderen. The North Face -producten zijn beschikbaar bij premium en speciaalzaken voor sportkleding wereldwijd en ons hoofdkantoor bevindt zich in Californie op een LEED Platinum-gecertificeerde campus. Ga voor meer informatie naar www.thenorthface.com.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com:http://www.businesswire.com/news/home/20150929007017/nl/
Contacts
The North Face U.S.
Pamela Bennett Ajello, 510-748-2742
pamela_ajello@vfc.com
of
The North Face, APAC
Felix Chan of Daniel Qui, 852 2953 1009
felix_chan@vfc.com
Daniel_qiu@vfc.com
of
The North Face, Europa, Midden-Oosten & Afrika
Anders Ollgaard, +41 79 389 10 97
anders_ollgaard@vfc.com
of
The North Face, Canada
Charles Spina, 514-832-0040 doorkiesnummer: 2503
charles_spina@vfc.com