Nationale Ontvangst Barometer - Gratis te bestellen!
Over welke eigenschappen moet een gastvrouw beschikken om uw bezoekers een onvergetelijke ontvangst te bezorgen?
Welke effecten hebben het nieuwe werken en technologische ontwikkelingen op de ontvangstbeleving?
Wat staat op nummer een in de top tien "ontvangstergernissen"?
Verzacht een latte macchiato het wachten op een afspraak? En: maakt wifi van een reguliere ontvangst een bijzondere?
Nationale Ontvangst Barometer, waardevol kompas optimaliseren ontvangst
Het antwoord op deze en andere vragen vindt u in de 8^e editie van de Nationale Ontvangst Barometer. Het onafhankelijke onderzoek naar de ontvangstbeleving in Nederland is beschikbaar en vormt ook dit jaar een waardevol kompas bij het optimaliseren van de ontvangst binnen uw eigen organisatie.
Nu met special over taakintegratie!
Een gastvrije ontvangst draagt bij aan het succes van uw organisatie. Een professionele gastvrouw is voor uw organisatie dus cruciaal. Maar wat als deze functie onder druk komt te staan, doordat uw organisatie steeds kritischer moet kijken naar de inzet van mens en middelen?
Veel organisaties die wel willen besparen, maar niet willen inboeten op hun gastvrije ontvangst, zien een oplossing in taakintegratie. De onderzoeksresultaten en praktijkvoorbeelden in deze special zetten deze ontwikkeling kracht bij.
Benieuwd naar de resultaten?
Benieuwd naar de onderzoeksresultaten van de Nationale Ontvangst Barometer? Vraag hier de Nationale Ontvangst Barometer met special over taakintegratie aan en til de ontvangst binnen uw organisatie op een efficiente manier naar een nog hoger plan.
Nationale Ontvangst Barometer met special over taakintegratie aanvragen >>