Afspraak maken voor aanvragen documenten


* home
* nieuws

Voor het aanvragen van een reisdocument, rijbewijs of andere documenten moet u een afspraak maken. Voor deze nieuwe werkwijze is gekozen om de service naar inwoners te verbeteren. Met deze wijze van dienstverlening worden de wachttijden korter, omdat u precies weet hoe laat u aan de beurt ben
en u wordt direct geholpen.

Afspraak maken
Een afspraak maken kan online via www.ouder-amstel.nl. Per e-mail ontvangt u een bevestiging waarin staat vermeld welke papieren moeten worden meegenomen. Op de dag van de afspraak meldt u zich bij het Klantenservice in het gemeentehuis.

Lukt het u niet om een afspraak te maken via website dan kunt ook telefonisch een afspraak maken via telefoonnummer (020) 496 21 21.

Bekijk hier het overzicht met alle producten en diensten waarvoor een afspraak gemaakt moet worden.

Openingstijden

Elke ochtend (maandag tot en met vrijdag) van 08.00 - 12.00 uur en op woensdag van 15.00 - 19.30 uur. Op woensdag van 15.00 - 19.30 uur is het niet mogelijk om aangifte te doen van geboorte, huwelijk of overlijden.

Sommige zaken kunnen online worden geregeld. Bekijk hier het overzicht.

gp0930- Afspraak maken bij gemeente voor aanvraag documenten