AHG lanceert campagne voor cosmetische schades
22 september 2015 , Schadeherstel
Autoschade Herstel Groep (AHG) is een landelijke campagne gestart voor de reparatie van kleine autoschades bij een Easy2Fix vestiging tegen een vaste prijs, onder de naam 'Kleine krasjes weg weken'.
Naast het repareren van kleine schades organiseren de vestigingen op locatie een 'Lach je een deukdag'. Tijdens deze dagen kunnen autobestuurders gratis een deukje laten repareren. De campagne is ter gelegenheid van het 12,5-jarig bestaan van de schadeherstelketen.
Ter ondersteuning van de campagne is er de website easy2fix.nl. Daarnaast maken de vestigingen lokaal promotie via posters, flyers, advertenties, raamstickers en ansichtkaarten. Autoschade Herstel Groep heeft ruim 50 aangesloten vestigingen door heel Nederland waardoor er altijd wel een
vestiging in de buurt zit.
Guus van Dreven, algemeen directeur Autoschade Herstel Groep: "Cosmetisch schadeherstel hoeft met de hedendaagse technieken niet duur te zijn. Wij willen voor onze vestigingen het speelveld vergroten door via online marketing doelgroepen te bereiken die hun schade normaal gesproken niet laten
repareren. Wij zijn de enige keten die dit segment via online marketing landelijk benadert. Ook de zakelijke markt heeft laten weten hier belangstelling voor te hebben. Wij hebben inmiddels een aanzienlijke voorsprong met onze online ervaring, als je hier als keten nog mee moet beginnen loop
je achter trends of ontwikkelingen aan. Cosmetisch schadeherstel is voor ons niet nieuw meer, al onze vestigingen hebben een intensieve periode van opleiding en training achter de rug. Wij zijn er klaar voor."