Klantcontactcentrum werkt aan snelle en eigentijdse dienstverlening
dinsdag 22 september 2015
Het Klantcontactcentrum (KCC) van de gemeente speelt een belangrijke rol bij het afhandelen van de contacten met onze klanten. Inwoners, bedrijven en instellingen kunnen hier terecht met vragen over alle producten en diensten van de gemeente.
De gemeente Coevorden streeft ernaar om de dienstverlening aan onze inwoners sneller, beter en transparanter te maken. Dat doen we onder andere door klantcontactregistratie. Alle contacten worden geregistreerd, waardoor u er zeker van kunt zijn dat uw vraag of klacht behandeld wordt.
Doorschakelen niet altijd meer nodig
De medewerkers van het KCC kunnen u voortaan nog sneller helpen en veel vragen direct afhandelen, zonder dat doorschakelen naar een vakafdeling nodig is. Daarvoor hebben onze medewerkers wel meer informatie van de beller nodig. Zo kan er bijvoorbeeld, net als bij veel andere instanties al het
geval is, gevraagd worden naar uw postcode en huisnummer. Als het toch nodig is om u door te verbinden, kan dat gerichter zodat u daardoor sneller geholpen bent. Dat is vaak al dezelfde dag, maar in iedergeval binnen twee werkdagen.