BMC Remedy 9.0 Service Management voor de nieuwe generatie
Next Generation Service Management Platform verhoogt IT-productiviteit tot wel 75 procent
SCHIPHOL - RIJK, 20150922 -- Intuïtieve en moderne technologie helpt mensen om productiever te zijn in alle aspecten van hun leven. Dankzij BMC komt dit met de introductie van het geheel nieuwe service management platform Remedy 9, nu ook binnen het bereik van Enterprise – IT. Remedy Service Management is de eerste stap om digitaal innovatieve bedrijven te helpen hun productiviteit en concurrentievermogen naar een nog hoger plan te tillen.
“BMC heeft meerdere zaken aangepast die de look en feel van Remedy hebben verbeterd, maar onder die geavanceerde gebruikersinterface zit een geoptimaliseerd platform waarmee werknemers de productiviteit kunnen verhogen en die IT helpt bij het managen van steeds complexere systemen,” aldus Robert Young, research manager bij IDC. “BMC heeft zich gericht op het combineren van ITSM-principes met een modern ontwerp om bedrijven en organisaties te helpen nieuwe successen te behalen in het digitale tijdperk.”
“Dit is de belangrijkste versie van Remedy in de geschiedenis van BMC. We bouwen voort op decennia aan ITSM-ervaring om duizenden klanten een volledig vernieuwde, moderne IT-ervaring te bieden met Remedy 9,” zegt Robin Purohit, President van de Service Support-Business Unit van BMC. “Remedy 9 is speciaal ontwikkeld voor een nieuwe generatie Shared Services Center medewerkers, zoals IT, HR en Facilities en biedt een intuïtieve en inspirerende ervaring om de uitvoering van hun werk opnieuw vorm te geven en bedrijven klaar te maken voor een digitaal service management model."
High Performing bedrijven vereisen dat IT Service Management evolueert om een nieuw soort digitale services te ondersteunen – geautomatiseerde, intuïtieve en gebruikersgerichte toepassingen die mobiel gebruik en de cloud voorop stellen. Remedy 9 is ontwikkeld om digitaal service management op enterprise niveau te leveren en maakt het voor IT mogelijk om een digitale werkomgeving te creëren die de hele onderneming productiever maakt. Het nieuwe BMC Remedy 9 is:
Slim: het nieuwe Smart Reporting biedt krachtige inzichten voor betere, snellere beslissingen door middel van rapporten en dashboards op maat. Innovatieve manieren voor IT om slimmer te werken worden geleverd door de verbeterde Smart IT-interface, waarvan is bewezen dat het de productiviteit van servicedesk medewerkers met tot wel 75 procent verhoogt.
Mooi: Remedy 9 stelt mobiel gebruik voorop – met touchscreens, voorspellende tekstinvoer, streepjescode scanners, GPS en push-berichten – om de kracht van de servicedesk naar alle devices te brengen. BMC heeft de meningen van meer dan 700 gebruikers en 170 klanten verzameld om een op rollen gebaseerde gebruikerservaring te ontwikkelen die de productiviteit verhoogt.
Krachtig: of het nu vanuit de BMC cloud of lokaal geleverd wordt, de ware kracht van Remedy 9 zit “onder de motorkap”. Het platform is gebasseerd op Java om prestaties van enterprise niveau te leveren met RESTful API’s en de meest toonaangevende CMDB.
BMC MyIT maakt verdere self service mogelijk door middel van integratie met BMC Cloud Lifecycle Management (CLM) voor de inzet van één IT-catalogus waaruit klanten IT-services kunnen aanvragen en volgen. In plaats van het invullen van formulieren of het plegen van meerdere telefoontjes naar de helpdesk, kunnen medewerkers toepassingen, hardware of services aanvragen uit een gepersonaliseerde servicedesk catalogus.
“Statistieken en rapportages vormen de kern van elke service management tool. Echter, het maken van rapporten die voldoen aan de verwachtingen van eindgebruikers is altijd uitdagend en onduidelijk geweest, laat staan het vangen van alle mogelijke statistieken in het systeem,” aldus Richard Etienne, senior Remedy-ontwikkelaar en architect bij de U.S. Postal Service. “Dit is nu verleden tijd. De gebruikersinterface van Smart Reporting in Remedy 9 is intuïtief, zeer robuust en gebruiksvriendelijk. Sterker nog, IT komt er niet meer aan te pas, omdat eindgebruikers nu zelf eenvoudig rapporten kunnen maken, cijfers kunnen verzamelen en dashboards kunnen creëren. En dankzij de nieuwe mobiele functies heb ik de kracht van de servicedesk in mijn broekzak.”
Beschikbaarheid
Remedy Service Management 9.0 is beschikbaar zowel On Demand als On Premise. Ga voor meer informatie naar http://www.bmc.com/remedy9.
Over BMC
BMC levert software oplossingen die IT helpen digitale ondernemingen te transformeren voor het ultieme concurrentievoordeel. We werken samen met duizenden toonaangevende bedrijven om krachtige IT-management services te ontwikkelen en te leveren. Van mainframe tot cloud tot mobiel, wij combineren snelle digitale innovatie met robuuste IT-industrialisatie – zodat wij onze klanten fantastische gebruikerservaringen kunnen bieden met geoptimaliseerde IT-prestaties, kosten, compliance en productiviteit. Wij zijn van mening dat technologie het kloppend hart van elk bedrijf is en dat IT bedrijven naar het digitale tijdperk leidt.