Lubbers De Jong stelt Erik Molkenboer aan als communicatie- en socia..


18 September 2015

Amsterdam, 18 september 2015 - Lubbers De Jong, het Amsterdamse adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen, versterkt het team met Erik Molkenboer. Met een speciale focus op social media en
contentmarketing gaat hij zich bij Lubbers De Jong inzetten voor verschillende opdrachtgevers in de zakelijke markt.

Molkenboer (27) studeerde Communicatiewetenschap en Bedrijfsjournalistiek aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Na zijn afstuderen ging hij in 2012 aan de slag als online contentcooerdinator bij dance4life. In deze functie was hij de afgelopen jaren verantwoordelijk voor de online
contentstrategie, het onderhouden van verschillende social media-accounts en het ontwikkelen van resultaatgerichte campagnes. Daarnaast hield hij zich bezig met het schrijven van teksten voor websites, brochures en andere communicatiematerialen.

Zijn kennis en ervaring op het gebied van contentmarketing en social media neemt hij mee naar Lubbers De Jong, met als doel het digitale profiel van het pr-bureau verder te versterken en daarmee bij te dragen aan de optimale dienstverlening aan de opdrachtgevers van Lubbers De Jong.

Quote
Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong:
`Lubbers De Jong helpt organisaties relaties op te bouwen met hun doelgroep - een proces wat tegenwoordig voor een groot deel online plaatsvindt. Dat vraagt om een geintegreerde aanpak van pr, content marketing en social media, waarbij het bouwen van relaties altijd hand in hand moet gaan met
bedrijfsresultaten en groei. Met de aanstelling van een digital native als Erik verwachten wij onze klanten op dit vlak nog beter van dienst te kunnen zijn.'

Over Lubbers De Jong
Lubbers De Jong is een Amsterdams adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen. Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing voor nationale
en internationale technologie- en innovatiebedrijven. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Salesforce, Red Hat, Infor en Mangrove en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. In 2014 won het bureau de VPRA Dutch PR Award.



Tags: aanstelling, communicatie, content, digital, Lubbers De Jong, pr, Social Media