Henkjan Smits reikt eerste exemplaar Engaging Content boek uit
Engaging content produceren is de grootste uitdaging voor professionals
AMSTERDAM, 20150917 -- 15 en 16 september 2015 vond Adfo Live plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. In een overvol Theater 1 gaf spreker, ondernemer en auteur Patrick Petersen een optreden over conversiefactoren voor werkende contentmarketing en (social media) engagement. Henkjan Smits (Idols, X-Factor en Business X-Factor) heeft – aansluitend aan de sessie – het eerste officiële exemplaar van het Engaging Content boek uitgereikt.
Over het Engaging Content boek en de auteur
De grootste uitdaging voor professionals – die met contentmarketing aan de slag gaan -is het maken van engaging content. Dit blijkt uit onderzoek van CMI en MarketingProfs. Veel contentmarketing werkt niet omdat de content niets los maakt. Het management-doe-boek “Engaging Content – Contentmarketing met een WOW-effect!” gaat over de aansturing, curatie en creatie van content die werkt. Hoe wordt content de kern van scorende contentmarketing? Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? Engaging Content is een boek dat is voorzien van een doordachte opbouw. Het boek kent honderden digitale bijlagen en bouwt op tot het maken van een contentplan. Auteur Patrick Petersen – bekend als @Onlinemarketeer op Twitter – is door bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketing van Nederland. Petersen is ervaren online marketeer, spreker, docent, blogger, vlogger en intensief contentcreator. Hij is tevens bestseller auteur van het Handboek Online Marketing en Handboek ContentStrategie.
Engaging Content boek