Klacht- en meldpunt openbare ruimte


losliggende stoeptegels

Klacht en meldpunt, klik hierWilt u de gemeente iets melden over de openbare ruimte, bijvoorbeeld het melden van een losliggende stoeptegel, of heeft u hierover een klacht? Dan kan dat via ons klacht- en meldsysteem.

Dit is een applicatie om klachten en meldingen te registreren en af te handelen. U kunt direct digitaal via de button "klacht- en meldpunt" een melding doen.

Op het overzichtskaartje op de site kunt u zien of de melding al eerder gedaan is.

Is dit niet zo; dan noteert u uw gegevens, geeft u de locatie van de melding aan, selecteert u een categorie en vult u bij de omschrijving in waar de melding betrekking op heeft. Daarnaast kunt u eventueel ook een foto toevoegen. Indien de melding is verzonden, krijgt u een
ontvangstbevestiging en afhankelijk van de soort melding, ontvangt u binnen enkele weken een reactie inzake de afhandeling.

Ook het melden van een storing aan de openbare verlichting kunt u via www.bladel.nl doen. Onder de button "klacht- en meldpunt" staat hiervoor een aparte link. Deze melding komt rechtstreeks bij de uitvoerder terecht die ervoor zorgt dat de storing zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

Naast het melden via de website kunt u ook via de gemeente app uw melding doen. Met deze app kunt u naast het doen van een melding ook recente informatie van de gemeente ontvangen. De gemeente app is gratis te downloaden in de App Store en Google Play.