Microsoft en Salesforce versterken strategische samenwerking op Drea..
17 September 2015
Nieuwe gezamenlijke oplossingen en verdergaande integratie van producten
Utrecht, 17 september 2015 - Salesforce [NYSE: CRM], het Customer Success Platform en `s werelds meest gebruikte CRM-oplossing, versterkt de strategische samenwerking met Microsoft. Tijdens Dreamforce 2015 in San Francisco kondigen beide leveranciers integraties aan voor de verschillende
Salesforce Clouds met Skype for Business, OneNote, Delve en Windows 10.
De nieuwe samenwerkingsovereenkomst is een vervolg op de eerdere integratiestappen van de oplossingen van Salesforce en Microsoft: Salesforce App voor Outlook en Salesforce1 Mobile App voor Outlook. `Onze samenwerking is erg succesvol, daarom verdubbelen we onze inzet en zorgen we dat onze
gezamenlijke klanten nog succesvoller kunnen zijn,' stelt Marc Benioff, CEO van Salesforce.
Satya Nadella, CEO van Microsoft verzorgde een keynote op de Dreamforce-coSalesforce - Samenwerking Microsoftnferentie: `Het is onze missie om elke werknemer en iedere organisatie te helpen om betere resultaten te behalen. Om het beste uit onze producten Microsoft Azure, Office en Windows te
halen, werken we samen met partijen als Salesforce. Hierdoor geven we onze gezamenlijke klanten de middelen om effectief samen te werken en te communiceren.'
Nieuwe integraties
Salesforce en Microsoft kondigen tijdens Dreamforce 2015 aan werk te maken van de volgende integraties:
* Skype for Business met Salesforce Lightning Experience
* OneNote met Salesforce Lightning Experience
* Salesforce met Office Graph en Office Delive
* Salesforce1 Mobile App voor Windows 10
##
Over Salesforce
Salesforce (NYSE: CRM) levert cloud computing-oplossingen en biedt - in abonnementsvorm - een geintegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd, varierend van het MKB tot multinationals, transformeren hun organisatie naar een
werkelijk vraaggestuurde organisatie met Salesforce. Salesforce helpt organisaties hun klantgerichte processen zo te stroomlijnen, dat zij zeer snel kunnen inspelen op bestaande en nieuwe klantbehoeften en -wensen. Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast eigen
toepassingen ook business applicaties van partners via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar. In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met Salesforce, zoals
KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps, MKB Servicedesk en The Cloakroom. Ga voor meer informatie naar http://www.salesforce.com/nl of volg op Twitter @Salesforce_NL.