Resultaten digitaal klantenpanel A15: verbreden Maasvlakte - Vaanplein

Resultaten digitaal klantenpanel A15: verbreden Maasvlakte - Vaanplein

Nieuwsbericht - Gepubliceerd op: 16 september 2015- Laatste update: 16 september 2018 12:57 uur

In mei 2015 is de 10e meting van het digitaal klantenpanel geweest. Ruim 260 panelleden hebben de enquete ingevuld. De resultaten hieruit waren overwegend positief.

Algemeen rapportcijfer een 7,9

Met een 7,9 als algemeen rapportcijfer, een 7,7 en 7,6 voor respectievelijk de nieuwsbrief en de website, een 7,6 voor de beperkingen van bouw- en verkeershinder en 8,6 voor het uiterlijk van de nieuwe Botlekbrug.

Veel tips en verbeterpunten

Er waren veel opmerkingen, tips en verbeterpunten gegeven over verschillende punten uit het onderzoek. Punten die regelmatig terugkwamen zijn de verbinding van de A16 naar de A15/A29, onduidelijkheid over de hoofd- en parallelrijbaan, onduidelijke bebording, planning van de werkzaamheden, tekeningen van de eindsituatie, breedte van de spitsstroken en steenslag.

Complimenten

Toch waren er ook veel positieve opmerkingen met complimenten voor de aannemers, geringe verkeers- en geluidshinder en goede communicatie en betrokkenheid. Deze resultaten geven ons meer inzicht in de ervaringen vanuit de omgeving en helpen ons in het verbeteren van de communicatie en werkzaamheden. Ook zullen door enkele suggesties en verbeterpunten bepaalde zaken aangepast of nader uitgezocht worden. In de presentatie (PDF, 1,13 MB) zijn alle resultaten van de enquete te vinden.

Bekijk voor meer informatie over de werkzaamheden de projectpagina A15: verbreden Maasvlakte - Vaanplein.