Proeven van het SUBWAY concept
31 augustus 2015
Proeven van het SUBWAY concept
Kosteloos seminar in Roosendaal voor potentiele franchisenemers
Roosendaal, 31 augustus 2015 - Zie jij wel brood in een eigen SUBWAY restaurant? Op maandag 14 september is er bij SUBWAY restaurant in Roosendaal (Aanwas 45) een seminar voor potentiele franchisenemers. Wie graag meer van deze wereldwijd bekende quickserviceformule wil weten, krijgt van 10.00 tot 12.00 uur de kans een ervaren franchisenemer het hemd van het lijf te vragen. Om zo alles te weten te komen wat er komt kijken bij het starten van een eigen SUBWAY restaurant.
Dit gratis toegankelijke seminar duurt ongeveer twee uur. Het Development Team van Zuid-Nederland (Noord-Brabant, Limburg en Gelderland onder de Waal) geeft een korte presentatie, waarin alle ins en outs over het starten van een eigen SUBWAY restaurant aan bod komen. Onderwerpen die onder meer de revue passeren zijn: het stappenplan om te komen tot een eigen SUBWAY restaurant, de financien, hoe vind je een geschikte locatie, wat mag je van de SUBWAY organisatie verwachten en wat verwacht de organisatie van jou? Geinteresseerden kunnen zich aanmelden via subway-franchise.nl.
Gelijkgestemden
Zo'n seminar blijft natuurlijk niet beperkt tot contact met het Development Team. "Je hebt ook uitgebreid de gelegenheid om van gedachten te wisselen met gelijkgestemden", vertelt Jeffrey Peters van het Development Team Zuid-Nederland. "Wat spreekt die andere mensen zo aan in het SUBWAY concept en waarom overwegen zij voor deze franchiseformule te kiezen? Dat ene gesprek kan net het duwtje in de rug zijn dat je nodig hebt om te kiezen voor de SUBWAY formule."
Informele bijeenkomsten zonder verplichtingen Het SUBWAY franchiseconcept onderscheidt zich sterk door de uitstekende ondersteuning vanuit de formule. Vanuit die gedachte organiseren SUBWAY Development Agents* regelmatig kleinschalige bijeenkomsten voor potentiele franchisenemers. Peters: "Het seminar staat helemaal in het teken van kennismaken met het SUBWAY franchiseconcept en is daarmee een must attend voor iedereen die zich orienteert op de mogelijkheden van een eigen SUBWAY restaurant."
Flexibel franchiseconcept
Over die mogelijkheden gesproken; het SUBWAY franchiseconcept blinkt ook uit in flexibiliteit. Vooral in de zin dat ondernemers meer opties hebben dan het openen van een traditionele store in een winkelstraat. Denk aan een shop-in-shoplocatie in bijvoorbeeld een tankstation of een bouwmarkt. "Zelfs het openen van een drive-thru-locatie behoort tot de mogelijkheden", vult Peters aan. "En er zijn mogelijkheden om van het SUBWAY restaurant een echt SUBWAY cafe te maken, waar mensen elkaar ontmoeten, of rustig kunnen werken."
* Nederland is ingedeeld in vijf regio's, met in iedere regio een Development Agent (DA) of een Development Team. Elke franchisenemer wordt begeleid door de DA van zijn/haar regio. De Development Agent is een ervaren SUBWAY ondernemer die startende franchisenemers helpt bij het opzetten van hun restaurant. De DA kan je bijvoorbeeld helpen bij het vinden van een geschikte locatie en het inrichten van je restaurant. Na de opening komt de Development Agent elke maand kijken hoe het gaat.
Over SUBWAY restaurants
SUBWAY restaurants is wereldwijd de grootste organisatie in de Quick Service Industry met inmiddels 44.200 vestigingen in 110 landen. Het eerste restaurant startte in 1965 in Bridgeport, Connecticut (Verenigde Staten). Nederland telt momenteel 172 SUBWAY restaurants. Bij SUBWAY restaurants kunnen consumenten terecht voor heerlijke Subs, bereid op versgebakken brood. Elke Sub wordt ter plekke, voor de ogen van de klant bereid. De SUBWAY formule staat bekend om haar vele keuzemogelijkheden, waarbij consumenten zelf invloed hebben op de voedingswaarden.